اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از کار و تولید ایرانی

طرح "شبنم" در سمنان اجرا می‏شود/ عاملان توزیع کالای قاچاق کاهش می‏یابند

خبرگزاری فارس: طرح "شبنم" در راستای حمایت از کار و تولید ایرانی در استان سمنان اجرا می‏شود تا عاملان توزیع کالای قاچاق کاهش ‏یابند.

طرح "شبنم" در سمنان اجرا می‏شود/ عاملان توزیع کالای قاچاق کاهش می‏یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان صبح امروز در دومین جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغات مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان در سال 91 که در اداره تبلیغات اسلامی سمنان برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت‏های فرهنگی ارتقاء دهنده فرهنگ یک منطقه است، گفت: حمایت از تولید باعث بهبود فرهنگ مصرف یک جامعه می‏شود.

سیدعلیرضا هاشمی ادامه داد: اگر این مصرف در خط سیر مناسبی قرار گیرد، بسیاری از معایب و مشکلات بخش تولید و عرضه رفع خواهد شد.

وی اطلاع‏رسانی را نیازمند داشتن آگاهی عنوان کرد و اظهار داشت: دستگاه‏های فرهنگی بهترین گزینه‏هایی هستند که می‏توانند با مشارکت مردم نسبت به آگاه‏سازی اقشار مختلف جامعه اقدام کنند.

هاشمی طرح "شبنم" را از طرح‏هایی دانست که با مشارکت مردم و زیر نظر خود آنها انجام خواهد شد و می‏تواند کنترل کالای غیر مجاز را سامان دهد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان تأکید کرد: در این طرح، عاملان توزیع کالای قاچاق کاهش می‏یابند و با بارکدگذاری 2 بُعدی تمام مردم می‏توانند اصالت کالا را ارزیابی کرده و هویت کالا مشخص می‏شود.

هاشمی اجرای مرحله نخست این طرح را در مورد وسایل آرایشی، بهداشتی، گوشی‏های تلفن همراه، رایانه و متعلقات آن، کالاهای پزشکی و ... دانست.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول