اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر خبر داد

اجرای طرح شبنم در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر از اجرای طرح شبنم با هدف کاهش اشتباهات، مبارزه با جعل کالا، تقلب و شفافیت زنجیره تولیدی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

اجرای طرح شبنم در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، رحمدل بامری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: هر گونه شرایط مطلوب و نامطلوب از جمله وضعیت بازار و قیمت‌ها در ایرانشهر در سایر شهرستان‌های مجاور تاثیرگذار است.

وی خواستار نظارت، کنترل و جلوگیری از گران‌فروشی در بخش‌های سوخت، حمل و نقل و بازار را همراه با بازرسی‌های مستمر شد.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: در حال حاضر نوسان نرخ ارز در سطح کشوری سبب تغییر قیمت برخی اقلام شده و این موضوع شرایطی را برای برخی سودجویان فراهم کرده تا اقدام به گران‌فروشی کنند.

رحمدل بامری از اعضای ستاد تنظیم بازار خواست: با نظارت و کنترل در همه بخش‌ها متخلفان را شناسایی و با آن‌ها برخوردکنند تا قیمت‌های کاذب شکسته شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر نیز در این جلسه گفت: در قالب طرح شبنم، نمایندگان کالاها موظفند با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت کد رهگیری کالا دریافت کنند.

معظم محمود زاده افزود: در راستای برخورد با اخلالگران در بخش بازار در سطح شهرستان بازرسان این اداره از ابتدای سال تاکنون، از 6 هزار و 593 مورد از واحدهای صنفی و غیرصنفی بازدید داشته‌اند که از این تعداد 384 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی گفت: متخلفان صنفی ایرانشهر طی دو ماه گذشته بالغ بر دو میلیارد ریال جریمه نقدی شده‌اند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول