اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل اختلاف با سهامداران

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان استعفا کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سابق نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: به دلیل اختلاف نظر با سهامداران شرکت نمایشگاهی کاسپین زنجان از سمت خود استعفا کردم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان استعفا کرد

محمدجواد برجسته‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: به دلیل وجود برخی مسائل، مشکلات و اختلاف‌نظر با سهامداران و بدهی‌های مدیران گذشته این مجموعه استعفای خود را امضا کردم.

وی با بیان اینکه همه مردم می‌دانند که کاسپین زنجان از چه موقعیتی به چنین جایگاهی دست یافته است، افزود: در حال حاضر نمایشگاه‌های مختلف و تاثیرگذار در این مجموعه برگزار می‌شود.

مدیرعامل سابق نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به بدهی‌های مدیران گذشته این مجموعه تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل بدهی افراد دیگر ممنوع‌الخروج شده‌ام.

وی با بیان اینکه در این خصوص با مدیران استانی صحبت‌های لازم شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف حاصل تلاش دست اندرکاران فعلی این مجموعه است که نباید از آن به راحتی گذشت.

برجسته‌نژاد با اشاره به انعقاد قراردادهای مختلف برای برگزاری نمایشگاه‌های مبلمان، فرش، ساختمان و لوازم خانگی تصریح کرد: فعالیت‌های بسیاری در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول