اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نگاهی نوگرا و ساختار شکن

نمایشگاه نقاشی "الحاقیات با تبصره" در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: با نگاهی نوگرا و ساختارشکن، نمایشگاه نقاشی "الحاقیات با تبصره" در زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه نقاشی "الحاقیات با تبصره" در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان است که در این بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در این زمینه اقدامات مطلوبی انجام داده است.

برگزاری نمایشگاه‌های متعدد و متنوع موجب دلگرمی هنرمندان رشته‌های مختلف برای برگزاری نمایشگاه انفرادی و حضور در نمایشگاه‌های گروهی شده است.

کسب نخستین مدال طلای هنر عکاسی استان زنجان توسط مسعود بهروان از موفقیت‌های هنرمندان عکاسی استان زنجان محسوب می‌شود.

در سال گذشته عکاسان و هنرمندان رشته‌های مختلف استان زنجان، نمایشگاه‌های مختلفی را برگزار کرده و در جشنواره‌های بین‌المللی نیز خوش درخشیدند.

کارنامه درخشان نمایشگاه‌های مختلف استان زنجان موجب شده تا هنرمندان استان در مرز جغرافیایی استان حضور چشمگیری داشته و این امر موجب شده تا در عرصه‌های بین‌المللی نیز هنرمندان استان خوش بدرخشند.

کارشناس هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری نمایشگاه نقاشی نو گرا با عنوان "الحاقیات با تبصره" در زنجان خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 18 تا 25 خرداد ماه سال جاری در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

حمید بازرگانی با بیان اینکه در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان نقاشی استان زنجان از جمله ژیلا کبودوند، ولی‌الله محمدی، وحیده اکبریان، ابوالفضل نظری، آذر قاسمی، رحمان پرچگانی، غزاله ادیب، سعید اسکندری، وحید محمدی و عبدالصمد ابطحی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و بعداز ظهرها از ساعت 15 تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

کارشناس هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان تفاوت این نمایشگاه را با سایر نمایشگاه‌هایی از این نوع را نگاه نو هنرمندان به جهان پیرامون و ایجاد ارتباطی خاص با مخاطب عنوان کرد و افزود: یکی از شاخص‌های این نمایشگاه ساختارشکنی و نگاه متفاوت به جهان پیرامون است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول