اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 23 تا 26 خرداد سال جاری اجرا می‌شود

برگزاری 4 نمایشگاه بین‌المللی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: 23 تا 26 خرداد، چهار نمایشگاه بین‌المللی در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 4 نمایشگاه بین‌المللی در زنجان

محمدجواد برجسته‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم استان زنجان از برپایی نمایشگاه‌های مختلف در محل دایمی نمایشگاه‌های استان زنجان، در سال جاری نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، آب و فاضلاب، گاز و صنایع وابسته انرژی در زنجان برگزار می‌شود، افزود: سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع شیمیایی، لاستیک، پلاستیک، رنگ و رژین از 23 خرداد ماه سال جاری در زنجان آغاز می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به برگزاری این دو نمایشگاه تا 26 خرداد ماه سال جاری یادآور شد: این دو نمایشگاه در فضایی بالغ بر یک هزار و 500 مترمربع در نمایشگاه دایمی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

وی معرفی و آشنایی بازدیدکنندگان با آخرین تکنولوژی و ابزارهای نوین و فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه را از اهداف برگزاری نمایشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: مدیریت مصرف انرژی و ایجاد فضای رقابتی سالم بین تولید‌کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

برجسته‌نژاد از حضور 30 شرکت از استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: شرکت‌های مختلف تولیدی نیز از استان زنجان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه بین‌المللی صنعت و معدن، فلزات و صنایع وابسته به همراه نخستین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالوژی، ریخته‌گری، قالب سازی و آهنگری در همین تاریخ برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر یک هزار مترمربع برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ 30 شرکت از استان‌های تهران، زنجان، قزوین و اصفهان در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

وی آشنایی با ظرفیت‌های موجود در زمینه صنعت و معدن و جذب سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلفی از جمله خصوصی، دولتی و خارجی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: بالفعل‌کردن ظرفیت‌های موجود در زمینه صنعت و معدن از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برجسته‌نژاد یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای ذکر شده از ساعت 16 تا 22 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول