اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 80 شرکت داخلی

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: با حضور 80 شرکت داخلی، نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در زنجان برگزار می‌شود

محمد برجسته‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان و دکوراسیون داخلی همزمان با دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ابزارآلات، یراق‌آلات و صنایع وابسته در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دو نمایشگاه از پنجم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه تا 9 تیرماه سال جاری ادامه می‌یابد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در فضایی بالغ 3 هزارمترمربع افزود: این نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 80 شرکت داخلی حضور دارند، یادآور شد: چند شرکت نیز به عنوان نماینده محصولات کشورهای ترکیه و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند.

برجسته‌نژاد از ارائه آخرین مدل‌های مبلمان و دکوراسیون در این نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایندگان مبلمان استان زنجان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی عرضه آخرین مدل‌ها و نمونه‌ها در صنعت مبلمان، ماشین‌آلات و یراق‌آلات را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و گفت:‌ آشنایی هرچه بیشتر تولیدکنندگان با سلیقه مصرف‌کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان تامین نیازهای شهروندان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: ‌با توجه به استقبال شهروندان از برگزاری این نمایشگاه، برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازدید مردم از این نمایشگاه انجام شده است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 شب، همه روزه از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول