اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه میراث فرهنگی میمند:۵

مشکلی برای ثبت جهانی میمند نداریم/ ساخت هتل کمکی به میمند نمی‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه میراث فرهنگی میمند شهربابک گفت: مراحل ثبت جهانی میمند به خوبی و با موفقیت طی شده و هیچ‌گونه مشکلی برای ثبت جهانی این اثر وجود ندارد.

مشکلی برای ثبت جهانی میمند نداریم/ ساخت هتل کمکی به میمند نمی‌کند

مهناز اشرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: مراحل ثبت جهانی میمند به خوبی و با موفقیت طی شده است و هیچ‌گونه مشکلی در ثبت جهانی این اثر نداریم.

وی افزود: در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مشکلات ثبت جهانی میمند در برخی از سایت‌ها و وبلاگ‌های خبری درج شده بود که کذب هستند.

اشرفی همچنین از آغاز بررسی پرونده میمند توسط کارشناسان و نمایندگان یونسکو خبر داد و بیان داشت: تحقیقات و بررسی‌های کارشناسان یونسکو تا سال آینده به طول می‌انجامد و امیدواریم در تیر ماه سال آینده شاهد ثبت جهانی شدن میمند باشیم.

وی عنوان کرد: وجود برخی امکانات مانند هتل نه تنها کمکی برای ثبت جهانی شدن این اثر نمی‌کند، بلکه می‌تواند از این امر جلوگیری کند.

اشرفی ابراز داشت: ثبت جهانی شدن میمند حق مردم شهربابک و استان کرمان است و خواسته من از مسئولان این است که در وضعیت فعلی بیش از پیش به ما در این زمینه کمک کنند.

وی میمند را یکی از آثار با ارزش کشور دانست و افزود: باید در حفظ و نگهداری این اثر تمام سعی و تلاش خود را بکنیم تا بتوانیم این نگین با ارزش را برای نسل‌های آینده نیز حفظ کنیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول