اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تداوم جهاد آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد؛

منبع آب 1000 مترمکعبی میمند کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار دنا گفت: به منظور استفاده از آب آشامیدنی سالم، کلنگ‌ منبع آب 1000 مترمکعبی میمند از توابع شهرستان دنا به زمین زده شد.

منبع آب 1000 مترمکعبی میمند کلنگ‌زنی شد
مرادعلی پیوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سی‌سخت با بیان اینکه در دولت عدالت‌محور کنونی خدمات‌رسانی به مردم از جمله در روستاها چند برابر شده، اظهار داشت: این خدمات بزرگ در حوزه آب و گاز و برق و تلفن چندین برابر گذشته به مردم ارائه شده است.
جوان‌ترین فرماندار استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان ما و همه مناطق آن نیز از نگاه تیزبین دولت برای خدمتگزاری و خدمات‌رسانی به دور نبوده، ابراز داشت: در شهرستان دنا اقدامات مؤثری برای رفاه حال مردم چه در شهر و چه در سطح روستاها صورت گرفته که تا پیش از این برای مردم این شهرستان و توابع آن تنها یک رؤیا به شمار می‌رفت.
این مسئول عالی اجرایی در شهرستان دنا با اشاره به این‌که جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به یقین در منطقه جنوب و جنوب‌غربی کشور بی‌بدیل و بی‌نظیر است، عنوان کرد: نخستین وظیفه ما و همه دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان به خصوص دستگاه‌های فرهنگی این است که نسبت به معرفی شهرستان خودمان و جاذبه‌های آن از جمله قلل دنا فرهنگ‌سازی کنیم.
پیوند اضافه کرد: باید زیرساخت‌های خود را از همه لحاظ آماده کرده تا بتوانیم در جذب گردشگر داخلی و خارجی با مشکلی از لحاظ امکانات اولیه رو به رو نشویم.
فرماندار دنا گفت: علاوه بر شهر سی‌سخت که مرکزیت شهرستان دنا را برعهده دارد، روستاهای ما نیز این توانایی را دارند که به صورت گسترده و حساب شده پذیرای مهمانان و گردشگران باشند.
این مسئول به پویا شدن اقتصاد این شهرستان در صورت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری اشاره کرد و بیان داشت: در روستاها یکی از موضوعات مهم برای گردشگر‌پذیر شدن خدمات‌رسانی چهارگانه بوده که آب‌رسانی به میمند نیز یکی از اهداف درازمدت ما در این راستا خواهد بود.
وی از پروژه آب‌رسانی به روستای تاریخی میمند سخن به میان آورد و اذعان داشت: این پروژه منبع آب هزار مترمکعبی با اعتباری افزون بر 190 میلیون تومان و با احتساب 400 خانوار و جمعیت 2 هزار نفری عملیات کلنگ‌زنی آن اجرا شد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول