اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان تأکید کرد؛

همکاری برای ثبت جهانی روستای تاریخی میمند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت: ثبت جهانی روستای میمند نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها و انجام اموری است که برای انجام آنها نیازمند همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های مختلف هستیم.

همکاری برای ثبت جهانی روستای تاریخی میمند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد کامیاب در کارگروه امور زیربنایی استان کرمان اظهار داشت: اوایل سال آینده کارشناسان یونسکو برای بررسی درخواست مطرح شده برای ثبت جهانی روستای میمند واقع در شهرستان شهربابک استان کرمان به این روستا سفر می‌کنند.
وی افزود: ثبت جهانی روستای دسکنده میمند نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها و انجام اموری است که برای انجام آنها نیازمند همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های مختلف هستیم.
استاندار کرمان نیز مدیریت صحیح را اصل مهمی در پیشبرد امور دانست و بیان کرد: باید بر اساس اصول مدیریت صحیح و با استفاده بهینه از امکانات موجود، گام‌های اساسی در راستای پیشبرد امور برداشت.
اسماعیل نجار افزود: تسریع در اجرای طرح‌های مختلف گامی در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم و نیز صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌هاست.
وی با تأکید بر تسریع و پیگیری امور مربوط به ساماندهی آب‌های زیرسطحی عنوان کرد: باید با تأمین اعتبارات لازم و انجام پیگیری‌های مربوطه روند اجرایی این طرح را هرچه بیشتر سرعت بخشید.
نجار همچنین بر همکاری تمام دستگاه‌های مربوطه برای ثبت جهانی منظر فرهنگی روستای میمند تأکید و خاطرنشان کرد: ظرف 20 روز آینده باید گزارشی از اقدامات دستگاه‌های مربوطه در این ارتباط تهیه و روند اجرایی کار به صورت کامل ارائه شود.
استاندار کرمان با تأکید بر استفاده از امکانات و فرصت کنونی برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم عنوان کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ است.
مدیرکل دفتر فنی معاونت عمرانی استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: طی یک سال گذشته شش جلسه کارگروه امور زیربنایی با 12 دستور کار در استان کرمان تشکیل شده که منجر به 18 مصوبه شده است.
سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی اظهارداشت: عمده مصوبات این کارگروه مربوط به حوزه ساماندهی آب‌های زیرسطحی، وضعیت عمران روستایی و پیگیری برنامه پنجم توسعه استان بوده است.
وی با اشاره به طرح ساماندهی آب‌های زیر سطحی افزود: در سال‌های 88 و 89 مجموع اعتبار اختصاص یافته به این امر یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول