اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان خبر داد

اختصاص 5 میلیارد تومان برای چهارخطه کردن محور بروجن ـ لردگان

خبرگزاری فارس: فرماندار لردگان از اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار به پروژه چهارخطه کردن محور مواصلاتی بروجن ـ لردگان و قرار گرفتن آن در فهرست طرح‌های مهر ماندگار خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد تومان برای چهارخطه کردن محور بروجن ـ لردگان

علی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی و با هدف تسریع در اجرای پروژه چهاربانده کردن جاده لردگان به بروجن افزون بر 5 میلیارد تومان از محل طرح‌های مهر ماندگار به این طرح اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مسائل و مشکلات این محور پرترافیک یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان لردگان است، گفت: با اختصاص این اعتبار و چهارخطه شدن محور بروجن ـ لردگان که بخشی از محور مواصلاتی که بخشی از محور ارتباطی استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان به استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است، شاهد تحولات مطلوبی در سطح استان خواهیم بود.

زاهدی با بیان اینکه اجرای این طرح از سال 85 آغاز شده است، ‌افزود: توسعه راه‌های شهرستان، افزایش سطح کیفی راه‌های روستایی، بهسازی نقاط حادثه‌خیز و انجام مطالعات احداث محورهای مواصلاتی از مهم‌ترین نیازهای راه‌سازی این شهرستان است.

فرماندار شهرستان لردگان با تأکید بر اینکه دستاوردهای امروز نظام در بخش‌های مختلف نتیجه بینش و بصیرت شهدای انقلاب و دفاع مقدس است، گفت: شهدا جان خود را در راه ولایت فدا کردند و ما امروز باید پشتیبان ولایت باشیم تا دشمنان نتوانند به کشور ما آسیب برسانند.

وی بر لزوم ادامه دادن راه شهدا توسط جوانان تاکید کرد و افزود: خداوند در آیات مختلف شهیدان را مشعل‌های هدایت در مسیر زندگانی عزت‌مندانه، غیرت‌مندانه و بابصیرت در شرایط غبارآلود و ظلمانی دنیای امروز قرار داده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول