اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

اختصاص 70 میلیارد تومان به محور سراوان – تالش

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گیلان از اختصاص 70 میلیارد تومان برای پروژه مهر ماندگار سراوان – فومن – پونل – تالش – آستارا در سال جاری خبر داد.

اختصاص 70 میلیارد تومان به محور سراوان – تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده عصر امروز در کارگروه ویژه بررسی تصادفات محور سراوان - رشت اظهار کرد: محور سراوان – فومن – پونل – تالش – آستارا از پروژه‌های مهر ماندگار دولت در گیلان است.

وی به اتمام چهار خطه شدن محور مذکور تا پایان سال 92 اشاره کرد و افزود: محور سراوان – آستارا از استانداردهای فنی اداره راه و شهرسازی برخوردار است.

اکبرزاده با بیان اینکه 25 میلیون سفر در سه ماه نخست سال جاری در جاده‌های گیلان انجام شده است، خاطرنشان کرد: سال گذشته 15 میلیون سفر در مدت مذکور در جاده‌های استان انجام شده بود.

معاون استاندار گیلان مسیر بیشتر وسایط نقلیه عبوری را محور سراوان – آستارا عنوان کرد و گفت: وسایط نقلیه سبک، نیمه سنگین و سنگین از مسیر مذکور عبور می‌کند.

وی با تاکید بر ارتقای محور سراوان – آستارا بیان کرد: عملیات اجرایی محور مذکور اواخر سال جاری آغاز می‌شود.

اکبرزاده ایمنی را مهم‌ترین بحث در انجام پروژه‌های راهسازی دانست و تصریح کرد: انجام پروژه‌های راهسازی برای ایجاد ایمنی بیشتر برای مسافران و وسایط نقلیه است.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان از اختصاص 70 میلیارد تومان برای پروژه محور سراوان – فومن – پونل – تالش – آستارا در سال جاری خبر داد و بیان کرد: مسیر پونل – تالش – آستارا تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی به سیاست در دسترس بودن جرثقیل در حوادث رانندگی اشاره کرد و یادآور شد: راهداران با توجه به اولویت مناطق پر حادثه جرثقیل‌داران را شناسایی کرده و آنها را در دسترس نگه می‌دارند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه در چارچوب مشخص با جرثقیل‌داران در مناطق مختلف انعقاد قرارداد می‌شود، گفت: خرید یک دستگاه جرثقیل برای مرکز استان مصوب شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول