اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش پرورش دزفول خبر داد

ثبت‌نام دانش‌آموزان دزفولی در مدارس بر اساس کروکی منازل

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش پرورش دزفول از ثبت نام دانش‌آموزان دزفولی در مدارس این شهرستان با ارائه کروکی منازل خبر داد.

ثبت‌نام دانش‌آموزان دزفولی در مدارس بر اساس کروکی منازل

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، محمدحسین فرحمند پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان دزفول اظهار داشت: ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان دزفولی بر اساس کروکی منازل صورت می‌گیرد تا دانش‌آموزان در نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت خود به تحصیل بپردازند و مشکل آمد و شد دانش‌آموزان به حداقل برسد.

وی تأکید کرد: دانش‌آموزان فرهنگی شهرستان دزفول نیز پس از ثبت‌نام دانش‌آموزان بر اساس کروکی در صورت وجود ظرفیت مدارس، در الویت ثبت‌نام قرار دارند.

وی افزود: در این راستا با مشکل تأمین 150 نیروی آموزشی روبرو بودیم که مقرر شد نیروهای شاغل در سایر مقاطع تحصیلی به مقطع ابتدایی بازگردانده شوند و نیز از80 نفر از آموزشیاران نهضت سوادآموزی که حداقل یک کلاس سوادآموزی دارند برای تدریس در مقاطع ابتدایی استفاده شود.

وی گفت: همه واحدهای آموزشی برای اجرای طرح 3 ـ 3 ـ 6 در شهرستان دزفول تجهیز شده‌اند و مشکلی در اجرای طرح در سال تحصیلی جدید وجود ندارد.

فرحمند با اشاره به توزیع آموزگاران در مدارس شهرستان دزفول گفت: به‌کارگیری آموزگاران در مدارس دزفول تنها بر اساس امتیاز آموزگاران صورت می‌گیرد تا عدالت آموزشی برقرار شود و مدارس حاشیه شهرستان دزفول نیز مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: در راستای سیاست‌های آموزش و پرورش در سال گذشته 13 دبیرستان شهرستان دزفول تک نوبته شدند که امسال نیز چهار مدرسه دیگر به این واحدها افزوده شد و در زمان حاضر فقط دو دبیرستان در این شهرستان دو نوبته هستند.

رئیس آموزش پرورش دزفول گفت: همه مدارس راهنمایی شهرستان دزفول به استثنای مدارسی که در نوبت مخالف آنها مقطع ابتدایی فعال هستند نیز تک نوبته شدند.

وی افزود: در این راستا با فعالیت‌های صورت گرفته آموزش و پرورش شهرستان دزفول در مجموع تا کنون 20 درصد مدارس هوشمندسازی شدند که برای هوشمندسازی هر کلاس درس 25 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول