اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کارخانه سوت ماشین صورت می‌گیرد

تولید قطعات هواپیما در اردبیل

خبرگزاری فارس: کارخانه سوت ماشین اردبیل تولید‌کننده دستگاه‌های تولید لبنیات و مواد غذایی در فاز جدید کاری خود قطعات هواپیما تولید می‌کند.

تولید قطعات هواپیما در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز در جریان بازدید استاندار اردبیل به همراه خبرنگاران از واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل مدیر فروش کارخانه سوت ماشین اظهار داشت: خط تولید قطعات هواپیما بعد از مطالعات هفت ساله با تامین اعتبار و تجهیزات مورد نیاز اواخر امسال راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم بتوانیم قطعات مورد نیاز هواپیماهای تک سرنشین و دو سرنشین را تولید کنیم.

رضا غریب‌زاده خاطرنشان کرد: این عملیات به شکل مونتاژ خواهد بود و ما با حمایت مجموعه‌های دیگر صنعتی و بانک‌های عامل قادر خواهیم بود تولیدات خود را در این زمینه انجام دهیم.

وی یادآور شد: سوله مورد نظر دراین زمینه آماده شده و تنها کف‌سازی آن باقی مانده است که انتظار می‌رود در این زمینه نیز تمهیدات لازم و زیر‌ساخت‌های مورد نظر انجام شود.

مدیر فروش کارخانه سوت ماشین در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت کارخانه سوت ماشین و تولیدات آن اشاره کرد و گفت: ما تولیدات این کارخانه را که مربوط به تولید ماشین آلات مواد لبنی و غذایی است به بیش از 10 کشور صادر می‌کنیم که کشورهای خریدار محصولات ما ونزوئلا، اکوادور، کوبا، بولیوی، موریتانی، زامبیا، نیجریه، عراق، آذربایجان و ارمنستان هستند.

غریب‌زاده با اعلام اینکه دراین مجموعه تولیدی 100 نفر در داخل کشور و 50 نفر خارج از کشور مشغول فعالیت هستند، افزود: ما یکی از سازندگان ماشین‌آلات تولیدی استان هستیم که شعبه‌ای از فعالیت ما در ونزوئلا مستقر شده و به صورت مونتاژ در این کشور به تولید محصولات مشغول هستیم.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را در طول سال 400 تن اعلام کرد و بیان داشت:‌ ما در سه سال اخیر واحد نمونه کشور و در سال گذشته نیز واحد نمونه پیشکسوت صنعتی انتخاب شدیم و بالغ بر 7.5 میلیون دلار نیز از محل صادرات محصولات صنعتی در‌آمد داشتیم.

مدیر فروش کارخانه سوت ماشین عنوان کرد: امسال 300 تن تولید محصول با 2.5 میلیون دلار ارزش صادرات در دست اقدام است و ما تنها مواد اولیه و متریال وارد می‌کنیم و مطابق با استانداردهای CE اروپا و بر اساس یک برند مشهور سوئیسی مشغول تولید و فعالیت هستیم.

غریب‌زاده ادامه داد:مدیر عامل این شرکت هم اکنون در کشور ونزوئلا مشغول انجام تعهدات شرکت است که به نظر می‌رسد بخش‌های توسعه سوله به مساحت 10 متر‌مربع نیز در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل به همراه خبرنگاران از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد و در پایان در سالن کنفرانس این مجموعه در قالب کلیپی در جریان فعالیت‌های شرکت سوت ماشین اردبیل قرار گرفت.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول