اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فتح‌الله حسینی به فارس خبر داد

بازدید نیکزاد و نمایندگان کرمانشاه از راه کربلا

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قصر شیرین گفت که وزیر راه و مسکن و نمایندگان استان کرمانشاه امروز از گردنه پاطاق و راه کربلا بازدید کردند.

بازدید نیکزاد و نمایندگان کرمانشاه از راه کربلا

سید فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: راه‌های مواصلاتی غرب کشور که زوار عتبات عالیات عراق و همچنین زوار عراقی که عازم سمت مشهد هستند از این راه عبور می کنند دارای اهمیت فراوانی است.

وی افزود: از طرفی دیگر راه‌های غربی کشور یکی از شاهراه‌های کلان اقتصادی کشور محسوب می‌شود که 50 درصد صادرات غیر نفتی و ترانزیت سوخت در این مسیر است.

نماینده قصر شیرین بر همین اساس اظهار داشت: نمایندگان استان کرمانشاه به خود واجب دانستند در راستای رفع مشکلات و نقاط حادثه‌خیز این محور (گردنه پاطاق) و تعریض این مسیر تا مرز خسروی و مرز پرویز خان- پیگیری‌های ویژه‌ای انجام دهند، اذا وزیر راه و مسکن و نمایندگان استان کرمانشاه امروز از گردنه پاطاق و راه کربلا بازدید کردند.

حسینی گفت: این جاده در سال 1390، 50 نفر کشته و 1343 زخمی داشت؛ همچنین در سال 91 و طی چند ماه اخیر در این مسیر 350 نفر زخمی و 11 نفر کشته شده‌اند.

وی اضافه کرد: در این مسیر روزانه حدود 5 هزار اتومبیل سبک و سنگین ایرانی و عراقی تردد دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول