اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید فرماندار سنقر‌و‌کلیایی از اردوی تیم ملی قایقرانی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سنقر‌و‌کلیایی از تمرینات اردوی تیم ملی قایقرانی در کنار سد شهدای این شهرستان بازدید کرد.

بازدید فرماندار سنقر‌و‌کلیایی از اردوی تیم ملی قایقرانی

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا حیدری در بازدید از تیم ملی قایقرانی جوانان در سد شهدا شهرستان سنقر و کلیایی اظهار کرد: بستر‌هایی را باید برای جذب جوانان علاقمند استان برای بازدید از تمرینات تیم ملی قایقرانی فراهم کرد.

حیدری افزود: از تمامی امکانات شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی بهره‌گیری شده و تعداد 15 ورزشکار از 9 استان کشور از اواسط خرداد‌ماه در شهرستان سنقر حضور یافته‌اند و این اردو تا پانزدهم مرداد ماه ادامه دارد.

حیدری گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده تعداد 10 دستگاه قایق در پایان اردو از سوی فدراسیون قایقرانی در محل سد شهدا به صورت دائمی مستقر خواهد شد و جوانان شهرستان و استان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان شهرستان گفت: این اردوی آمادگی به بهترین شکل ممکن در حال اجراست.

 عباس امانی افزود‌: با ظرفیت ایجاد شده در شهرستان و استان کرمانشاه نهایت بهره‌برداری برای آمادگی نوجوانان و جوانان علاقمند در این رشته ورزشی به‌عمل خواهد آمد و در آینده شاهد حضور نفرات بیشتری از ورزشکاران استان در اردوی تیم ملی خواهیم بود.

رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: با توجه به رویکرد دولت خدمتگزار، به اقصی نقاط کشور توجه ویژه‌ای خواهیم داشت و سنقروکلیایی به لحاظ ظرفیت‌های مناسب موجود در آن بهترین مکان برای پیشرفت رشته قایقرانی است.

اسبقیان با اشاره به اینکه رشته قایقرانی یکی از پرمدال‌ترین رشته المپیک و مسابقات آسیایی است، گفت: گسترش این رشته هم در بعد همگانی و هم در بعد قهرمانی در دستور کار قرار دارد.

 

بازدید فرماندار سنقروکلیایی از اردوی تیم ملی قایقرانی

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول