اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی پیش صورت گرفت

بازدید اعضای پروژه گلوبال فاند از زندان میناب

خبرگزاری فارس: مدیران پروژه گلوبال فاند سازمان ملل از فعالیت‌های مبارزه با سل در زندان میناب بازدید کردند.

بازدید اعضای پروژه گلوبال فاند از زندان میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، مدیران پروژه "سل گلوبال فاند" مستقر در سازمان ملل در راستای اجرای فعالیت‌های مشترک از استان هرمزگان و فعالیت‌های مبارزه با بیماری سل از زندان میناب بازدید کردند.

مدیر پروژه سل، آنالیست پایش و ارزشیابی برنامه عمران سازمان ملل متحد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب هدف از حضور در زندان را ارزیابی برنامه‌های مشترک بنا به امکانات در اختیار قرار داده شده در زندان در زمینه مبارزه با بیماری‌های ایدز، سل و مالاریا عنوان کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در زندان میناب قابل تقدیر است.

ملینا سیف‌الله‌زاده افزود: مسئولان زندان میناب از امکانات و تجهیزاتی که در اختیار آنان قرار گرفته شده به نحو شایسته و مطلوب استفاده می‌کنند و مشکل خاصی در این مجموعه مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه در این پروژه بین‌المللی منابعی برای زندان‌های مختلف استان‌های هدف و با جمعیت بالای 500 نفر اختصاص یافته است، اضافه کرد: این بازدید در راستای اجرای فعالیت‌های مشترک با دفتر توسعه سازمان ملل متحد و اجرای پروژه گلوبال فاند به صورت منظم و مستمر صورت می‌گیرد.

پزشک هماهنگ کننده پروژه گلوبال فاند در وزارت بهداشت نیز به خبرنگار فارس گفت: از آنجایی که جمعیت موجود در زندان‌ها بخشی از اجتماع و کشور هستند و افراد زیادی از گروه‌های مختلف در یک فضای محدود زندگی می‌کنند احتمال شیوع بیماری‌های واگیردار بیشتر از بستر بیرون و فضای جامعه بوده و از این‌رو فضای زندان‌ها دارای اهمیت زیادی است.

حمیده ناصح ادامه داد: آموزش در زندان‌ها می‌تواند نقش اساسی در زمینه جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری‌ها ایفا کند.

در این بازدید که با حضور تیم سه نفره از پروژه "سل گلوبال فاند سازمان بهداشت جهانی"، کارشناس بهداشت و درمان اداره‌کل زندان‌های هرمزگان، پزشک هماهنگ کننده پروژه گلوبال فاند در وزارت بهداشت و رئیس زندان میناب صورت گرفت از قرنطینه، بهداری و بخش‌های مختلف بهداشتی زندان و روند اجرای فعالیت‌های پروژه مبارزه با بیماری‌ها در زندان میناب بازدید شد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول