اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز انجام شد

بازدید رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور از عرصه‌های جنگلی آمل

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور به همراه نماینده مردم آمل در مجلس و مدیرکل منابع طبیعی مازندران از عرصه‌های جنگلی چلاو و محور هراز آمل بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور از عرصه‌های جنگلی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علیرضا اورنگی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به همراه عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، عباسعلی نوبخت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران و وحید خلیلی رئیس اداره منابع طبیعی آمل از عرصه‌های جنگلی منطقه چلاو بخش امامزاده عبدالله (ع) و محور هراز از بخش لاریجان شهرستان آمل بازدید کرد.

سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در حاشیه این بازدید به خبرنگار فارس گفت: معمولا در طول هفته سفرهای استانی و شهرستانی برای گره‌گشایی از کار مردم انجام می‌دهیم.

علیرضا اورنگی افزود: در شهرستان آمل مراجعات و مکاتباتی در مورد اختلافی در اجرای مقررات بین مردم و مسئولان بخش منابع طبیعی در استان وجود داشت که نیاز به بازدید نزدیک احساس شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به مزایای بازدید از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی تصریح کرد: در این بازدیدها از نزدیک با مصادیقی از این اختلافات روبه‌رو شده که مردم در اجرای مقررات معترض هستند و از جهاتی نیز پیشنهاداتی برای توسعه برخی از فعالیت‌های اقتصادی در مازندران مطرح بود که لازم دیدیم از چند منطقه بازدید کنیم.

اورنگی با اشاره به اینکه از لحاظ رعایت قوانین و مقررات بررسی می‌شود تا عرصه‌هایی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد، اذعان کرد: هدف دیگر ما بازدید از ماموریت‌ها، وظایف و اموری است که در منطقه مازندران و این شهرستان انجام می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نیز در حاشیه این بازدید یادآور شد: در منطقه چلاو و محور هراز آمل در برخی موارد مردم با مسئولان منابع طبیعی در اجرای احکام و مقررات اعتراض داشتند که برای رسیدگی بیشتر این بازدید انجام شد.

عباسعلی نوبخت عنوان کرد: در این بازدید یک سری از مسائل برای توسعه مازندران لازم دیده شد و همچنین بررسی اختلافات بین مردم و منابع طبیعی است تا راهکارهای برای گره‌گشایی از مشکلات مردم لحاظ شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول