اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان

1200 مبلغ به مناطق مختلف زنجان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان یک هزار و 200 مبلغ به مناطق مختلف استان زنجان اعزام می‌شوند.

1200 مبلغ به مناطق مختلف زنجان اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ماه رمضان یکی از فرصت‌های مغتنم برای رشد فکری و اخلاقی و معنوی انسان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه فصل نیایش و ماه‌های رجب، شعبان و رمضان خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی را در ماه‌های رجب و شعبان پیش‌بینی کرده بودیم که این برنامه‌ها مقدمه ورود به ماه ضیافت خدا محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: خداوند در ماه مبارک رمضان نهایت لطف و پذیرایی را در حق میهمان خود به جا می‌آورد و باید همه مردم با برنامه‌ریزی‌های مناسب بهره لازم را از این ماه ببرند.

وی با بیان اینکه شورای عالی تبلیغ استان زنجان برنامه‌ریزی‌های لازم را برای ایجاد آمادگی به منظور ورود ماه مبارک رمضان در میان مردم انجام داده است، اضافه کرد: همایش و نشست‌های مختلفی توسط شورای عالی تبلیغ استان و شهرستان‌ها برگزار شده است.

دشتکی با اشاره به اینکه دهه آخر ماه شعبان به عنوان دهه غبارروبی و بهداشت مساجد نام‌گذاری شده است، ادامه داد: در حال حاضر این غبارروبی‌ها در مساجد استان زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان و ماه میهمانی خدا همایش‌ها و نشست‌های تخصصی مبلغان به صورت استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، یادآور شد: این همایش با حضور شخصیت‌های فرهنگی و مسئولان کشوری در 26 تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه همایش استانی مبلغان با رویکردهایی چون قرآن‌محوری و مسائل فرهنگی برگزار می‌شود، اضافه کرد: رویکردهای مورد نظر در این همایش به مبلغان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول