اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید مسئولان اعلام شد

اعزام روحانی دائم به بیابانک/ تقویت خانه عالِم روستا

خبرگزاری فارس: در بازدید مسئولان فرهنگی و دینی از روستای بیابانک سرخه اعلام شد که اعزام روحانی دائم به این روستا و تقویت خانه عالِم آن در دستور کار قرار دارد.

اعزام روحانی دائم به بیابانک/ تقویت خانه عالِم روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه در این بازدید گفت: روحانیان مرزبانان حریم اسلام و قرآن هستند.

حجت‏الاسلام صادق بخشی در حاشیه بازدید از خانه عالِم روستای بیابانک سرخه افزود: عشق خدمت در وجود روحانیان، چشم دلشان را به اسلام و مردم روشن کرده است، از این‌رو، در عرصه خدمت‏گزاری سر از پا نمی‏شناسند و آن را سرلوحه عمل خود می‏دانند.

وی وجود روحانی در یک منطقه را حق مردم یاد کرد و اظهار داشت: در آینده نزدیک با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، نسبت به اعزام روحانی دائم به این روستا اقدام می‏شود.

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه با بیان اینکه اعزام روحانی به روستاها یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تأسیس خانه عالِم، احداث کتابخانه و راه‏اندازی آن، تشکیل حلقه‏های فکری و فرهنگی و ... از نتایج حضور روحانی در روستاهاست.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول