اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با آغاز سفرهای نوروزی انجام شد

اعزام روحانی به نمازخانه‏های بین‏راهی دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از اعزام روحانی به نمازخانه‏های بین‏راهی دامغان هم‏زمان با آغاز سفرهای نوروزی خبر داد.

اعزام روحانی به نمازخانه‏های بین‏راهی دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی دامغان با اشاره به اینکه کلیه زائرسراهای بین‏راهی این شهرستان برای خدمات‏دهی به مسافران آماده شده‏اند، گفت: هفت نفر روحانی نیز به این اماکن اعزام شدند.

وی افزود: همه مساجد و نمازخانه‏های بین‏راهی این شهرستان آماده خدمات‏رسانی به مسافران نوروزی هستند و هفت نفر روحانی به مکان‏های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نورزی اعزام شده‏اند.

تقوی هم‌چنین در این خصوص تصریح کرد: اعزام روحانی به این‌گونه اماکن می‌تواند در رشد و تکامل جامعه تأثیر‌گذار باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان خدمات‌رسانی به مردم خصوصاً در حوزه دین را از جمله وظایف مبلّغان ذکر کرد.

تقوی افزود: تعمیق باورهای دینی زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) توسط روحانیان، دانش‏افزایی زائران و مسافران نوروزی نسبت به این سفرها و آشنایی با سیره ائمه اطهار(ع)، از مهم‏ترین محورهای این گونه اعزام‏ها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان هم‌چنین از توزیع بسته‏های فرهنگی و برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی شهر را از دیگر برنامه‏های این اداره برای خدمات‏دهی به مسافران نوروزی عنوان کرد.

وی گفت: این اداره به عنوان عضو کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی آمادگی لازم به منظور هر گونه خدمت‏رسانی به مسافران و زائران حرم مطهر حضرت ثامن‏الحجج(ع) را دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول