اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور روستایی استانداری هرمزگان:

دهیاری‌ها تعاملات برون روستایی را مدنظر داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان گفت: دهیاری‌ها نباید تنها به امور عمرانی بپردازند بلکه باید تعاملات با روستاهای اطراف را نیز با هدف توسعه فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی مورد توجه داشته باشند.

دهیاری‌ها تعاملات برون روستایی را مدنظر داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی رضایی سردره عصر امروز در جمع دهیاران برتر هرمزگان اظهار داشت: شورای اسلامی و به طبع آن دهیاری‌ها، زمینه حضور مردم روستاها در تصمیم‌گیری‌هایشان برای محل زندگی خود است. دهیاری‌ها نباید تمام عملکرد خود را معطوف به امور عمرانی و ساخت و ساز کنند.

معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان گفت: دهیاران نباید تنها نیازهای روستاها را محدود به آن روستا ببینند بلکه باید دهیاری تعاملات روستا با روستاهای همجوار را نیز مدنظر داشته باشد تا از این طریق زمینه گسترش فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مردم روستا فراهم شود.

معاون استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اگر دهیاران به حاشیه بپردازند از اصل موضوع که همان توسعه روستاست منحرف می‌شوند.

رضایی سردره از دهیاران خواست نسبت به واگذاری اراضی حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.باید در این بخش طبق قوانین موجود و هماهنگ با سایر دستگاه‌های بالادستی حرکت کرد.

سردره در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: توجه دولت نهم و دهم به روستاها و مناطق محروم قابل مقایسه با دولت‌های قبلی نیست و این توجه باعث تغییر چهره بسیاری از نقاط محروم و دور افتاده کشور شده است.

معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان بیان داشت: دیگر کمتر می‌توان به روستایی لقب محروم را داد چرا که یکی از سیاست‌های دولت عدالت در توزیع امکانات بوده و این سیاست به خوبی در جای جای کشور اجرا شده است.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول