اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی:

تعامل شهرداری‌هابا سازمان همیاری موجب توسعه شهرها می‌شود

خبرگزاری فارس:مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: تعامل شهرداری‌های استان با سازمان همیاری موجب توسعه و تغییر مثبت چهره شهرها می‌شود.

تعامل شهرداری‌هابا سازمان همیاری موجب توسعه شهرها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، محمدحسن بناءرضوی در ششمین نشست خبری شهرداران استان گفت: با توجه به شرایط مناسبی که سازمان همیاری برای شهرداری‌های استان ایجاد کرده است،سال 91 از نظر رشد و توسعه شهرها سال خوبی خواهد بود.

وی سال 91 را زمان نتیجه‌دهی اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد و افزود: اولویت دیگر سازمان اتمام پروژه های در دست اقدام با توجه به نیازمندی‌های شهرهای خراسان رضوی است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی تعامل شهرداری‌های استان با سازمان همیاری را موجب پیشرفت استان دانست و گفت: تحقق این امر سبب مطلع شدن سازمان از مشکلات و نیازهای شهرها و تلاش و برنامه ریزی برای رفع آنها می‌شود.

بناء رضوی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از فعالیت‌های سازمان را ارائه خدمت به شهرداری‌های استان در زمینه عمران، خدمات شهری و فضای سبز عنوان کرد و خواستار توجه شهرداران به این امور و تغییر چهره شهرها شد.

وی در ادامه به پروژه‌های اخیر سازمان همیاری شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد آزمایشگاه سوخت در مدت زمان بسیار کوتاه و با صرف 3 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه برای خرید تجهیزات از کشور آلمان طبق مصوبه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان، راه اندازی شرکت همیار راه نگین خراسان در خواف و مشارکت شهرداری خواف در 33 درصد از سهام این شرکت از جمله این پروژه هاست.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول