اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان‌رضوی:

تعامل روستاییان با شوراها برای اجرای طرح‌های هادی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری خراسان‌رضوی، همکاری روستاییان با شوراهای اسلامی برای اجرای طرح‌های هادی را ضروری دانست.

تعامل روستاییان با شوراها برای اجرای طرح‌های هادی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، اسماعیل نورمحمدی اظهار کرد: از ساکنان روستاها می‌خواهیم تا با تابعیت از نظر شوراهای اسلامی در مورد چگونگی آزادسازی و تعریض معابر، سهم خود را در اجرایی شدن این پروژه‌ها که آبادانی و توسعه روستاها را به همراه دارد، ایفا کنند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش دهیاران در تحقق این طرح‌ها افزود: دهیاران مدیران ارشد روستاها و مجریان سیاست‌های نظام در این مناطق هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: نظارت بیشتر از سوی کارشناسان مستقر در شرکت‌های تعاونی و نیز دهیاران در کاهش مشکلات و رفع موانع پیش روی اجرای این طرح‌ها نقش موثری دارد.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: هماهنگی و همکاری دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا با دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تسریع امور، تحقق طرح‌های مربوط به حوزه روستاها را ضمانت می‌کند.

وی ادامه داد: مشکلاتی که به دلیل ساخت و سازهای غیر اصولی گریبانگیر روستاییان می‌شود با آموزش، اطلاع‌رسانی صحیح و آگاه کردن آنها از پیامدهای این ساخت و سازها به طور چشم‌گیری قابل کاهش است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان‌رضوی با تاکید بر لزوم لحاظ کردن مسائلی چون ویژگی‌های اقلیمی و بافت فرهنگی هر روستا در تهیه طرح هادی برای آن ابراز امیدواری کرد: ارمغان اجرای این طرح جلب رضایتمندی روستاییان و مهاجرت معکوس به روستاها شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول