اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت بشرویه:

900 واحد صنفی در بشرویه فعال است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت بشرویه از فعالیت 900 واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

900 واحد صنفی در بشرویه فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رضا حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از اصناف برتر شهرستان بشرویه اظهار کرد: از یک سال قبل که فعالیت نمایندگی صنعت، معدن و تجارت به صورت مستقل در این شهرستان آغاز شده با همکاری مجمع امور صنفی اقدامات مؤثری را انجام داده است.

وی ادامه داد: پنج اتحادیه صنفی در شهرستان بشرویه تشکیل شد که پس از اخذ مجوز از کمیسیون نظارت استان خراسان جنوبی، انتخابات این اتحادیه‌ها برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه 900 واحد صنفی زیرمجموعه این اتحادیه هستند، افزود: در ادامه این روند، چهار اتحادیه مجازی در سایت اصناف به ثبت رسیده است و مصوبه برگزاری انتخابات نیز اخذ شده که در حال حاضر مرحله ثبت‌نام از کاندیداها در حال انجام است.

وی از احداث مجتمع صنوف آلاینده و مزاحم در شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: برای احداث این مجتمع، تعاونی تشکیل شده و تاکنون 60 نفر عضو آن شده‌اند.

حسن‌زاده ادامه داد: واحدهای صنفی که تاکنون موفق به اخذ پروانه کسب نشده‌اند با مراجعه به اتحادیه مربوط به صنف خود نسبت به دریافت شناسه صنفی ده رقمی واحد خود اقدام کنند.

وی خواستار ارتقای نمایندگی صنعت، معدن و تجارت بشرویه به اداره و تشکیل کمیسیون نظارت در شهرستان بشرویه شد.

مسئول مجمع امور صنفی بشرویه نیز با بیان اینکه توسعه اقتصادی کشور به واحدهای صنفی و تولید بستگی دارد، افزود: اصناف، بازوان توانمند و قدرتمند نظام‌ هستند که در این بین ارگان‌ها و سازمان‌ها به منظور استحکام هر چه بیشتر اصناف باید با آن‌ها تعامل داشته باشند.

محمد رخشنده تصریح کرد: مجمع امور صنفی با پنج اتحادیه و 900 واحد صنفی فعال در راستای ایجاد هماهنگی بین اتحادیه‌ها، اجرای مصوبات هیئت نظارت استان و تقویت مبانی صنفی و اخلاقی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول