اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

حفظ حجاب بزرگ‌ترین جهاد زن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت پلدختر گفت: ترویج بی‌حجابی و ابتذال زنان از اهداف شومی است، که دشمنان دنبال می‌کنند با توجه به این دسیسه‌ها بزرگ‌ترین جهاد زن حفظ حجاب است.

حفظ حجاب بزرگ‌ترین جهاد زن است
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام سید حسین زواری صبح امروز در جمع فعالان عرصه خبری شهرستان پلدختر گفت: دشمن با هدف قرار دادن حجاب و ترویج بی‌حجابی در جامعه زنان را مورد هدف قرار داده است و نوک پیکان جنگ نرم دشمنان اسلام به سمت حجاب جوانان است.
وی افزود: جوانان ما باید بدانند که حجاب و عفت آنها برنده‌تر و کوبنده‌تر از توپ‌ها و سلاح‌های هسته‌ای است پس باید در حفظ حجاب و عفت خود بکوشند.
امام جمعه موقت پلدختر گفت: حجاب از جمله مهم‌ترین ارزش اسلامی است و بیگانگان نگرش کالایی به زنان را در ترویج بی‌حجابی دنبال می‌کنند، تا کرامت بانوان را خدشه‌دار کرده و بدترین سوء استفاده‌ها را داشته باشند تا زن را از جایگاه، منزلت و مسئولیت خود دور کنند.
وی افزود: حجاب و عفاف حلقه‌های ضروری برای ارتقای جایگاه زنان است و رعایت حجاب در درجه نخست برای شخص مصونیت، آرامش و امنیت خاطر به ارمغان می‌آورد، زیرا حجاب پوشش ظاهری و عفاف پوشش درونی و باطنی افراد است، که رعایت هر دو حالت انسان را به کمال می‌رساند.
زواری تصریح کرد: بهترین راهکار برای مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی، استفاده از ابزار فرهنگی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، زیرا برای مقابله با این توطئه‌های فرهنگی دشمنان باید به مقابله فرهنگی با آنان پرداخت.
امام جمعه موقت پلدختر گفت: علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی نیز فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود تا آثار آسیب‌های اجتماعی کم شود.
زواری یادآورشد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس که دفاع نظامی بود و به عنوان جهاد اصغر شناخته می‌شد، با افتخار پیروز شد و امروز نیز در دفاع فرهنگی که به عنوان دفاع اکبر تلقی می‌شود، باید هوشیارانه در مقابل دشمن ایستادگی کنند، زیرا فرهنگ عفاف و حجاب زن از برکات انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول