اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بانوان استانداری بوشهر:

زنان با حفظ حجاب در مقابل دشمن بایستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: زنان ما باید با الگو گرفتن از حضرت معصومه با حفظ عفت و حجاب خود در برابر دشمن ایستادگی کنند.

زنان با حفظ حجاب در مقابل دشمن بایستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر زهرا عرفان پیش از ظهر امروز در آیین جشن شکوفه‌های نور اظهار داشت: اگر زنان ما در صحنه با قدرت ایمان و حجاب حاضر باشند دشمنان هرگز نمی‌توانند زنان و جوانانمان را اغفال کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اکنون با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مواجه هستیم زنان ما باید با الگو گرفتن از حضرت معصومه (س) با حفظ عفت و حجاب خود در برابر دشمن ایستادگی کنند.
مدیر کل امور بانوان استانداری بوشهر یادآور شد: زنان در زمینه حفظ خانواده و محیط کار خود وظیفه خطیری دارند که باید با تغییر اندیشه‌های خود همواره در مسیر اسلام این مهم را در جامعه اجرا کنند.
یک استاد دانشگاه تهران نیز در این آیین گفت: اینکه دنیای امروز از یک زن چه می‌خواهد بسیار مهم است و زنان ما باید توجه کنند که وسیله ابزاری در این دنیا قرار نگیرند.
نفیسه فیاض‌بخش افزود: حضرت معصومه (س) عالم به علم بودند و در کنار آن شجاعت فراوان داشتند و در هر عرصه‌ای حقیقت را بیان می کردند.
وی افزود: قوی‌ترین اسناد حدیثی از ایشان نقل شده است و زمانی که امام رضا (ع) به ایران آمدند خلاء حضور خواهر خود را کاملا احساس می‌کردند.
فیاض‌بخش خاطر نشان کرد: در عصر حاضر بسیار زیباست که با برگزاری اینگونه آیین‌ها شخصیت حضرت معصومه (س) زنده شود و الگویی زنده برای جوانان ما قرار بگیرد.
این استاد دانشگاه اضافه کرد: قبل از انقلاب همه فکر می‌کردند که 14 معصوم و ائمه تنها وسیله‌ای برای گرفتن حاجت‌هایشان است و یک تفکر سکولاری حاکم بود ولی اکنون با برگزاری اینگونه آیین‌ها این شخصیت‌ها الگوهای زنده برای جوانان ما شده‌اند.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس اضافه کرد: زنان و دختران ما می‌توانند با الگو قرار دادن حضرت فاطمه معصومه (س) با برنامه‌ریزی فکر و استعدادهای خود را به فعلیت برسانند.
فیاض‌بخش گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و هدف قرار دادن جوانان و به ‌ویژه زنان و دختران باید با آگاهی در مقابل این تهاجم ایستادگی کرد.
وی اضافه کرد: دشمنان این سرزمین برای دست یافتن و به غارت بردن ذخایر و منابع خدادادی ما از جمله نفت و گاز قشر جوان ما را هدف قرار داده‌اند و برای رسیدن به این هدف سرمایه‌گذاری‌های کلانی کرده و می‌کنند.
انتهای پیام/ک20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول