اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور

بیمه حدیث همچنان روی نوار پیروزی قرار دارد

خبرگزاری فارس: در هفته چهاردهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم بیمه حدیث با پیروزی بر تیم میلاد تنکابن به وضعیت خود در جدول سر و سامان داد و همچنان روی نوار پیروزی قرار دارد.

بیمه حدیث همچنان روی نوار پیروزی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شاگردان علی فرمانی در روزی که به پیروزی احتیاج مبرمی داشتند مقابل تیم میلاد تنکابن قرار گرفته که در پایان موفق شدند این تیم را با نتیجه 5 بر 3 شکست دهند.

بازیکنان تیم فوتسال بیمه حدیث که نیم‌فصل دوم را با پیروزی آغاز کرده بودند، در این دیدار هم شایستگی‌های خود را نشان دادند و ثابت کردند که در فصل نقل و انتقال‌های لیگ بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته‌اند.

در نیمه نخست این دیدار این بازیکنان تیم بیمه حدیث بودند که توسط محمد کاکاوند توانستند 2 گل به ثمر برسانند و چشم به ادامه بازی داشته باشند.

اما بازیکنان تیم میلاد تنکابن با استفاده از بازی روان و تک‌ضرب و با هوشیاری مهاجمان خود توانستند 2 گل خورده را جبران کنند.

با آغاز نیمه دوم باز هم بازیکنان تیم میلاد تنکابن بوند که بازی را عالی شروع کردند و با ارائه نمایش تهاجمی خود گل سوم را وارد دروازه بیمه حدیث کردند.

پس از این گل بود که بازیکنان تیم بیمه حدیث که چیزی برای از دست دادن نداشتند با تمامی توان خود حمله را در دستور کار خود قرار دادند و اتفاقا در این امر هم موفق بودند.

امید طالبی بازیکن ارزشمند تیم فوتسال بیمه حدیث با استفاده از هوش بالای خود به فاصله 2 دقیقه توانست در جدالی تک به تک گل تساوی را وارد دروازه تیم میلاد تنکابن بکند.

بازیکنان تیم بیمه حدیث که پس از زدن این گل حسابی روحیه گرفته بودند در ادامه حملات خود باز هم روی تیزهوشی امید طالبی توانستند گل چهارم و پیروزی بخش خود را به ثمر برسانند.

در حالی که بازیکنان میلاد تنکابن برای زدن گل پیروزی تلاش می‌کردند، این شاگردان علی فرمانی بوند که روی ضد حملات خود خطرناک ظاهر شده و گل پنجم خود را هم به ثمر رساندند.

به این ترتیب بازیکنان تیم بیمه حدیث با کسب این پیروزی با 20 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار گرفتند تا در دیدارهای باقیمانده با توجه به لغزش دیگر تیم‌ها بتوانند سیر صعودی خود را در لیگ ارتقا بخشند.

تیم بیمه حدیث در هفته پانزدهم این مسابقات جمعه 30 تیرماه در همدان به مصاف تیم فوتسال علیصدر این شهر می‌رود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول