اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال راه ساری:

منتظر تماس برای همکاری با باشگاه فوتسال راه ساری هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال راه ساری گفت: برای هدایت این تیم سفر یک روزه به ساری داشتم و منتظر تماس مسئولان این باشگاه برای همکاری مجدد هستم.

منتظر تماس برای همکاری با باشگاه فوتسال راه ساری هستم

علیرضا رعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: روز گذشته با حضور نجاریان مدیرعامل راه ساری جلسه خوبی داشتیم که این جلسه حدود چهار ساعتی طول کشید.

وی افزود: برای هدایت دوباره تیم فوتسال راه ساری 11 بند پیشنهاد خود را به مدیریت باشگاه ارائه دادم که آنها گفتند با شما تماس خواهیم گرفت.

رعدی متذکر شد: برای من مربی، قرارداد مالی به هیچ عنوان معنا و مفهوم ندارد، فقط به عشق تیم راه و هواداران ساروی این پیشنهاد را پذیرفتم.

وی یادآور شد: در حال حاضر از سوی چند باشگاه پیشنهاد دارم، ولی خودم با توجه به تجربه مربیگری و شناختی که شهروندان ساروی دارم، اولویت اولم باشگاه راه ساری است.

مربی فصل گذشته تیم فوتسال راه ساری در ادامه از پیشنهاد کشور عراق به عنوان سرمربی در این تیم خبر داد و افزود: در کنار راه ساری از دو تیم لیگ برتری نیز پیشنهاد مربیگری دارم.

رعدی عنوان کرد: تیم راه ساری از بهترین تیم‌های فوتسال کشور است که بازیکنان جوان و بومی بسیار خوبی در اختیار دارد که در صورت تقویت می‌تواند از مدعیان لیگ باشد.

وی تصریح کرد: در کنار بومی و جوان‌گرایی، این تیم طرفداران و هواداران پرشماری دارد که دیگر باشگاه‌ها از داشتن پرشور تماشاگرانی همچون راه ساری محروم هستند. همچنین با اتکا و حمایت تماشاگران می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و من هم قول می‌دهم در صورت حمایت مالی تیم جزء شش تیم بالای جدول باشد.

مربی فصل گذشته تیم فوتسال راه ساری  ابراز داشت: درست است که تماشاگران و هواداران در موفقیت و پیروزی یک تیم نقش به سزایی دارند، اما منابع مالی در بین بازیکنان و کادر فنی در فوتبال حرفه‌ای اولویت نخست است.

رعدی متذکر شد: در حال حاضر منتظر تماس نجاریان مدیرعامل تیم راه ساری برای همکاری دوباره با این تیم هستم که در صورت توافق طرفین هدایت این تیم را بر عهده خواهم گرفت.

وی در پایان اذعان داشت: اگر بنا به دلایلی با مدیرعامل تیم به توافق نرسیدیم و مربی تیم راه ساری نشدم و برای این تیم  و هواداران پرشورش آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول