اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مصطفی عمادی

فوتسالیست قمی به تیم ملی جوانان دعوت شد

خبرگزاری فارس: جوان آینده‌دار فوتسال استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال رده سنی جوانان کشورمان به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شد.

فوتسالیست قمی به تیم ملی جوانان دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دعوت فوتسالیست آینده‌دار قمی به تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان در حالی صورت گرفت که اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال رده سنی جوانان از نوزدهم تیر ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

برای شرکت در این اردو از امیرحسین اربابی دعوت شده است و این بازیکن آینده‌دار از نوزدهم تا بیست و یکم تیر ماه در کمپ تیم‌های تیم ملی در تهران به سرمربیگری مصطفی عمادی و مربیگری سعید عبدالوند به مدت سه روز در تمرینات شرکت می‌کند.

دعوت فوتسالیست قمی در حالی رقم خورد که در حال حاضر قم مهد فوتسال کشور است و در سال‌های اخیر این استان توانسته فوتسالیست‌های موفقی را به تیم‌های ملی معرفی کند.

از آغاز سال جاری دو فوتسالیست قمی در تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در تورنمنت بین‌المللی کشور چین حضور یافتند و تیم‌های باشگاهی فوتسال قم نیز در تمام ادوار مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده‌اند.

در 13 دوره گذشته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیمی مانند ارم کیش قم دو بار موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شده است و تیمی مانند صبای قم در سال 90 موفق به کسب رتبه ششم شد.

در این بین بازیکنان بومی فوتسال قم را کاملا پویا و متحول کرده‌اند و قم از جمله استان‌هایی است که با کمترین هزینه تیم‌های خود را در لیگ‌های کشوری شرکت می‌دهد و نمایندگان آن ترکیبی از بازیکنان بومی فوتسال هستند.

حاصل سرمایه‌گذاری وسیع در فوتسال قم معرفی چهره‌های بسیار توانای فوتسال است که در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان فوتسال کشورمان و همچنین سایر تیم‌های ملی نظیر تیم ملی فوتسال دانشجویان عضویت یافته و توانایی خود را نشان داده‌اند.

امسال کشورمان میزبان رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا بود و به همین خاطر تلاش شد که با توجه به امکان حضور دو تیم از کشورمان در این رقابت‌ها، تیم‌هایی قوی و منسجم آماده رقابت با حریفان آسیایی خود شوند که در تیم اول کشورمان سه فوتسالیست قمی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول