اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

قهرمانی گیتی‌پسند مرهمی بر زخم ناسور فوتسال اصفهان بود

خبرگزاری فارس: پس از انحلال دو تیم فوتسال فیروزصفّه و ماهان و باز پس گرفتن جام قهرمانی از تیم گیتی‌پسند، قهرمانی نماینده فوتسال اصفهان مرهمی بر زخم سر باز کرده فوتسال اصفهان بود.

قهرمانی گیتی‌پسند مرهمی بر زخم ناسور فوتسال اصفهان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سومین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با حساسیت زیادی برای جامعه ورزش اصفهان همراه بود و نتیجه گرفتن در این رقابت‌ها برای همه اهمیت داشت زیرا طی یک ماه اخیر اتفاقات تلخی در فوتسال استان رخ داده بود و تنها یک قهرمانی می‌توانست این درد را التیام ببخشد.

یک هفته پیش از شرکت تیم فوتسال گیتی‌پسند در این مسابقات، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نتیجه پرونده تبانی در لیگ فوتسال را اعلام کرده و جام قهرمانی را از تیم گیتی‌پسند گرفت.

با پس گرفتن جام قهرمانی، ابهاماتی در مورد وضعیت نماینده ایران در این مسابقات به وجود آمد، اما در نهایت فدراسیون فوتبال رأی به حضور تیم اصفهانی در آسیا داد.

از این‌رو قهرمانی این تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود زیرا در صورت ناکامی مدیران باشگاه منصوری، دلیل نتیجه به دست آمده را ناعادلانه بودن حضور تیم اصفهانی عنوان می‌کردند.

از طرفی باشگاه فولاد ماهان نیز در اعتراض به وضعیت و ساختار فوتسال کشور دو تیم فیروزصفّه و ماهان را منحل کرده بود تا فوتسال اصفهانی که زمانی ادعای آقایی در فوتسال کشور را داشت، در شرایطی بحرانی قرار بگیرد.

در این میان اظهارات تند و گستاخانه مدیرعامل باشگاه منصوری نیز مزید بر علت شده بود تا زخم فوتسال اصفهان به صورت عمقی سر باز کند و همه منتظر قهرمانی تیم گیتی‌پسند باشند، تا شاید این درد را اندکی التیام ببخشند.

گیتی‌پسند در مرحله گروهی سه برد متوالی برابر تیم ویتنام، الریان قطر و یرموک کویت به دست آورد و با 9 امتیاز به مرحله بعد راه یافت.

در مرحله نیمه‌نهایی تیم گیتی‌پسند با تیم ناگویا اوشنز ژاپن باید مصاف می‌کرد و با توجه به قهرمانی دوره گذشته تیم ژاپنی، این دیدار دشوار تلقی می‌شد اما در نهایت شاگردان علی افضل توانستند با نتیجه 6 بر 3 حریف خود را مغلوب کرده و به فینال صعود کنند و در این بازی مهم نیز تیم اردوس ازبکستان را شکست بدهند.

زمانی که داور سوت پایان بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا را به صدا درآورد، جامعه ورزش اصفهان در حالی که خود را شریک قهرمانی و دور افتخار بازیکنان این تیم می‌دانست، نفسی از سر آسودگی کشید.

پس از قهرمان ماهان در دوره نخست جام باشگاه‌های آسیا، قهرمانی گیتی‌پسند در این رقابت‌ها می‌تواند امید تازه‌ای در روح فوتسال اصفهان بدمد تا یک بار دیگر امیدوارانه شاهد درخشش این رشته در سطح کشور و آسیا باشیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول