اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقطع راهنمایی

کهگیلویه و بویراحمد قهرمان فوتسال آموزشگاه‌های کشور شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال مدارس راهنمایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دیدار نهایی با غلبه بر تیم تهران موفق شدیم در مسابقات آموزشگاه‌های مدارس راهنمایی کشور به مقام قهرمانی برسیم.

کهگیلویه و بویراحمد قهرمان فوتسال آموزشگاه‌های کشور شد

نورالله گنجیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: در فینال این دوره از مسابقات و در دیداری حساس نماینده استان توانست با نتیجه 2 بر 1 بر تهران غلبه کند.

سرپرست تیم فوتسال آموزشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: گل‌های این دیدار را برای تیم استان آقایان میلاد رستگاری و نواب نیک‌پور به ثمر رساندند.

گنجیان خاطرنشان کرد: دیدار رده‌بندی این مسابقات با حضور تیم‌های بوشهر و شهرستان‌های تهران برگزار گردید که در پایان تیم شهرستان‌های تهران موفق شد با نتیجه 3 بر 2 بوشهر را مغلوب کند و به مقام سوم این دوره از مسابقات نائل شود.

وی یادآور شد: سی‌امین دوره رقابت‌های فوتسال دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی کشور با شرکت 25 تیم در بیرجند برگزار شد.

گنجیان افزود: تیم فوتسال آموزشگاه‌های مدارس راهنمایی استان با غلبه بر تیم‌های بوشهر، گیلان، البرز، لرستان، خراسان رضوی، شهرستان‌های تهران و تهران، قهرمان این مسابقات شود.

وی افزود: سید وحید طباطبایی، مهرداد اسعدی، سامان صالحی، بهنام برهانی‌منش، میلاد رستگاری، سید ابوالفضل کاظمی، آرمان جاودان، روح‌الله ارکان، محمد یوسفی‌نژاد، وهاب شکرایی‌زاده، نواب نیک‌پور و امید محمدی‌مهر بازیکنان قهرمان این تیم هستند.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول