اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز به شکل دوره‌ای

6 تیم برای قهرمانی در فوتسال امیدهای قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: شش تیم از امروز طبق برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان قم برای قهرمانی در نخستین دوره لیگ فوتسال امیدهای قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

6 تیم برای قهرمانی در فوتسال امیدهای قم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که برنامه‌های متنوعی از سوی هیئت فوتبال قم در تابستان سال جاری پیش‌بینی شده است، با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال این هیئت نخستین دوره رقابت‌های لیگ رده سنی امید فوتسال باشگاه‌های قم از امروز آغاز به کار می‌کند.

با توجه به اینکه نوجوانان و جوانان مستعد و علاقه‌مندی در عرصه فوتسال قم فعال هستند و این رشته ورزشی در سال‌های اخیر توانسته چهره‌های بسیار موفقی را به تیم‌های مطرح باشگاهی لیگ برتر و همچنین تیم ملی فوتسال معرفی کند، لیگ رده سنی امید برای نخستین بار با هدف پشتوانه‌سازی برای آینده فوتسال قم مورد توجه قرار دارد.

آغاز این دوره از لیگ فوتسال امید استان قم در حالی از امروز صورت می‌گیرد که این مسابقات تا معرفی قهرمان نخستین دوره آن با رقابت شش تیم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.

با توجه به مهلت تعیین شده از سوی هیئت فوتبال استان قم برای ثبت‌نام تیم‌های مایل به شرکت در این دوره از مسابقات، این رقابت‌ها با حضور تیم‌های آرش، امید، علم و دانش، مقاومت بسیج، فراز و یاس از امروز آغاز خواهد شد.

این در حالی است که آیین قرعه‌کشی این رقابت‌ها پیش از این با حضور سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات و همچنین مسئولان کمیته فوتسال در ساختمان هیئت فوتبال استان قم برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند.

لیگ رده سنی امید در حالی برگزار می‌شود که این رشته ورزشی در حال حاضر حتی از فوتبال نیز طرفداران بیشتری در قم دارد و آنچه که بیش از همه موجب رونق فوتسال در قم شده است، تقویت کمیته فوتسال و اقدام مجموعه هیئت فوتبال به برگزاری رقابت‌های لیگ در سطح استان است.

برای این منظور از سال 1385 برای نخستین بار مسابقات لیگ فوتسال در سطح استان قم راه‌اندازی شد و در سال نخست در قالب لیگ دسته اول به انجام رسید اما میزان استقبال و علاقه‌مندی به این رشته آنقدر بود که در سال دوم لیگ دسته دوم نیز راه افتاد.

در سال‌های بعد تعداد تیم‌های علاقه‌مند و دوستدار شرکت در رقابت‌های لیگ‌های دسته اول و دوم و حتی زیر گروه فوتسال باشگاه‌های استان قم آنقدر افزایش یافت تا کمیته فوتسال مجاب شد نسبت به برگزاری لیگ در رده‌های سنی پائین‌تر از بزرگسالان اقدام کند.

این اقدام هیئت فوتبال استان قم با تلاش کمیته فوتسال آن در برگزاری نخستین دوره رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم در رده سنی امید تحسین برانگیز است و قطعا موجب خواهد شد در آینده‌ای نزدیک از درخشش فوتسالیست‌های توانمند قمی خبرهای بیشتری منتشر شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول