اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال امید راه ساری:

راه ساری آمادگی میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی امید فوتسال راه ساری پس از صعود این تیم به مرحله نهایی لیگ برتر امیدهای کشور گفت: خواستار میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال کشور شدیم.

راه ساری آمادگی میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مسعود نجاریان صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز مازندران بیان داشت: این مسابقات که در سه گروه ششمی تیمی به صورت دوره‌ای برگزار شد، تیم راه ساری با اقتدار صدرنشین گروه خود شد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور را به فدراسیون پیشنهاد دادیم که در صورت موافقت می‌توانیم میزبان شایسته‌ای برای مهمانان در ساری باشیم.

نجاریان از میزبانی تیم شهرداری رشت در دور برگشت این رقابت‌ها تشکر کرد و افزود: تیم راه ساری از 10 بازی خود با 22 امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی راه یافت و شهرداری رشت با 19 امتیاز پس از راه ساری دوم شد.

سرمربی راه ساری از مشخص شدن شش تیم برتر سه گروه خبر داد و متذکر شد: تیم‌های فولاد ماهان اصفهان، منتخب سیرجان از گروه اول، راه ساری و شهرداری رشت از گروه دوم و ماکو جوان و میلاد تنکابن از گروه سوم به عنوان شش تیم برگزارکننده مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور هستند.

وی درباره زمان مرحله نهایی این رقابت‌ها گفت: در آخرین روز این مسابقات که در حضور عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال برگزار شد، با مشخص شدن تیم میزبان خبر از برگزاری زود هنگام مرحله نهایی این مسابقات داده شد.

سرمربی راه ساری یادآور شد: برای حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها تمرینات آمادگی بسیار خوبی را در ساری برگزار می‌کنیم تا به عنوان مدعی قهرمانی پا به این مسابقات بگذاریم.

نجاریان همچنین از انتخاب امیرحسین رسولی به عنوان بهترین و فنی‌ترین بازیکن از مسابقات از سوی کمیته فنی خبر داد و اظهار داشت: تمام بازیکنان جوان راه ساری در این مسابقات بازی قابل قبولی را مقابل حریفان به نمایش گذاشتند.

به گزارش فارس، در این مسابقات شش تیم راه ساری، فرش آرا مشهد، شهرداری رشت، مس کرمان، صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان به صورت دوره‌ای به میزبانی رشت با هم مسابقه دادند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول