اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری:

سرمربی تیم فوتسال راه ساری به‌زودی مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری گفت: سه گزینه برای مربیگری راه ساری در نظر داریم که در روزهای آینده سرمربی تیم فوتسال راه ساری انتخاب می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال راه ساری به‌زودی مشخص می‌شود

سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه تیم جوانان فوتسال راه ساری برای شرکت در لیگ برتر قهرمانی جوانان کشور در سیرجان از مدعیان است، بیان داشت: مسابقات فوتسال لیگ برتر جوانان قهرمانی کشور که به میزبانی کرمان در سیرجان برگزار می‌شود، تیم راه ساری با آمادگی کامل راهی این رقابت‌ها می‌شود.

وی افزود: این مسابقه روزهای 20 تا 26 تیر به میزبانی سیرجان در سالن ورزشی حضرت امام علی (ع) برگزار می‌شود، چهار تیم به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

نجاریان گفت: در این مسابقات چهار تیم راه ساری، شاهین زنجان، ولی‌عصر شیراز و جهان اسپرت سیرجان با هم مسابقه می‌دهند که در نهایت دو تیم برتر راهی مرحله نهایی می‌شوند.

این مسئول از حضور تیم راه ساری در دور برگشت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور خبر داد و تصریح کرد: در این رقابت‌ها شش تیم به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری ادامه داد: این مسابقات که در حال حاضر در رشت برگزار می‌شود، تیم راه ساری دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

نجاریان یادآور شد: تیم راه ساری در بازی نخست خود سه بر یک مقابل صبای قم و در بازی دوم خود نیز پنج بر دو مس کرمان را شکست داد.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله شش تیم راه ساری، صنایع گیتی پسند اصفهان، فرش آرا مشهد، صبای قم، مس کرمان، شهرداری رشت حضور دارند که به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری اذعان داشت: دو تیم برتر این مسابقات به مرحله نهایی صعود می کنند.

نجاریان در پایان از تمرینات آمادگی تیم بزرگسالان راه ساری خبر داد و متذکر شد: این تیم برای شرکت در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قهرمانی کشور در تمرینات آمادگی به سر می‌برد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول