اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام باشگاه اعتماد ایرانیان:

باشگاه اعتماد ایرانیان در فوتسال تیم‌داری نخواهد کرد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام باشگاه اعتماد ایرانیان گفت: امسال باشگاه اعتماد ایرانیان در فوتسال تیم‌داری نخواهد کرد.

باشگاه اعتماد ایرانیان در فوتسال تیم‌داری نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی جمعه‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: صحبت‎هایی با صاحب امتیاز تیم سال گذشته "اعتماد" کرده بودیم که برای سال آینده بر اساس توافق سال قبل امتیاز باشگاه باید به نام ما شود که صاحب امتیار از ما وقت خواسته بود که جواب بدهد اما با گذشت زمان زیادی از این موضوع هنوز هیچ جوابی به ما نداده است.

قائم مقام باشگاه اعتماد ایرانیان ادامه داد: با توجه به شرایط سبب دیگر بعید است که در فوتسال تیم‌داری کنیم مگر اینکه هیات مدیره باشگاه تصمیم جدیدی در آینده بگیرد.

وی درباره شایعه خرید امتیاز لیگ برتر توسط اعتماد ایرانیان تصریح کرد: تا به حال هیچ برنامه‎ای  برای خرید امتیاز چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ برتر نداشته‏ایم و این شایعات که قصد خرید امتیاز از اصفهان و یا یزد را داریم درست نیست و برنامه‎ای برای اینکار نداریم.

قائم‌مقام باشگاه اعتماد ایرانیان درباره قراداد باشگاه اعتماد ایرانیان با مالک امتیاز تیم فوتسال این باشگاه خاطرنشان کرد: سال گذشته بر طبق قراردادی که با اسلامی داشتیم ما اسپانسر تیم بودیم و خود او و مجموعه‎اش تیم‌داری کردند و تنها تیم به نام اعتماد بود و ما هیچ مسئولیتی در خریدها و یا قراردادها نداشتیم و اگر تمام بازیکنان هم قراردادهایشان را بیاورند هیچ‌‌کس نمی‎تواند ادعا کند که با ما طرف حساب بوده و قرارداد بسته است.

جمعه‌پور به شایعات پیرامون ادامه حیات این باشگاه به واسطه ادغام موسسه با بانک قوامین اشاره و تصریح کرد: با وجود ادغام موسسه با بانک قوامین به هر حال زیرساخت‎هایی فراهم شده است و باشگاه فعالیت‎های خوبی انجام داده و همچنان به فعالیتش ادامه می‏دهد.

وی افزود: با آمدن مدیران جدید باید آنها درباره ادامه فعالیت باشگاه نظر بدهند اما با توجه به اقدامات صورت گرفته و کارنامه خوب ما در ورزش بعید است که مشکلی برای باشگاه به وجود بیاید با این حال درباره نحوه ادامه کار باشگاه اعتماد ایرانیان باید هیئت مدیره جدید بانک تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول