اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کرمان اعلام کرد

توقف خودروهای مسافر‌بر شخصی در سفر‌های برون‌شهری

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: ‌به واسطه ایجاد اختلال در حمل و نقل مسافران جاده‌ای و بروز معضلات متعدد اجتماعی ‌از فعالیت خودروهای شخصی مسافر‌کش بین‌شهری جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

توقف خودروهای مسافر‌بر شخصی در سفر‌های برون‌شهری

مسعود جمیلی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به دنبال درخواست رانندگان مجاز سواری کرایه بین شهری و مدیران شرکت‌ها‌ی حمل و نقل مسافر و بروز معضلات متعدد حمل و نقلی و امنیتی که متوجه ‌مسافران شده است، جلسه شورای ترافیک با حضور مسئولان دستگاه‌های ذیربط در محل فرمانداری کرمان تشکیل و طرح جلوگیری از فعالیت خودروهای سواری مسافر‌کش شخصی برون‌شهری با همکاری و نظارت دستگاه‌های مسئول به تصویب رسید.

وی با تأکید بر استفاده مردم از سواری کرایه‌های بین‌شهری مجاز در محل دفاتر شرکت‌های مسافربری به جای خودروهای شخصی و غیر‌مجاز ‌افزود: به زودی تابلوی اطلاع‌رسانی در محل اجتماع سواری‌های شخصی مسافر‌بر نصب و هم استانی‌ها‌ از عواقب و خطرات احتمالی سفر با خودرو‌های مسافر‌بر‌نما مطلع می‌شوند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول