اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرضا خبر داد

افتتاح پایانه مسافربری شرق شهرضا در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار شهرضا گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پایانه مسافربری شرق شهرضا پس از سال‌ها انتظار در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

افتتاح پایانه مسافربری شرق شهرضا در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، شهریار خان‌احمدی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس مطالعات انجام گرفته و به منظور کاهش میزان حوادث و تسهیل در امور ترافیکی، عملیات اصلاح بیش از 35 نقطه حادثه‌خیز شهر شهرضا آغاز شده است.
وی با اشاره به تشکیل کارگروه ایمنی در شهرداری شهرضا افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کارگروه، بررسی وضعیت ترافیکی شهرضا و رفع معایب موجود است که بر این اساس عملیات شناسایی نقاط حادثه‌خیز ترافیکی درون شهری با محوریت این کارگروه آغاز شده است.
خان‌احمدی با تشریح فعالیت‌های انجام شده در حوزه حمل و نقل عمومی شهرستان تصریح کرد: در راستای اجرای طرح آرام‌سازی ترافیکی اقداماتی هم‌چون نصب علائم هشداردهنده، خط‌کشی و استفاده از علائم راهنمایی و رانندگی به صورت گسترده در سطح شهر عملیاتی شده است.
شهردار شهرضا با اشاره به حذف و اصلاح برخی سرعت‌گیرها در سطح شهر اظهار داشت: براساس نظر کارشناسان، برخی از سرعت‌گیرهای نصب شده در معابر و خیابان‌ها مطابق با استانداردهای روز نبود و بر این اساس نسبت به حذف و بهسازی این سرعت‌گیرها اقدامات لازم صورت گرفت.
وی در ادامه نبود پایانه مسافربری جامع را یکی از بزرگترین مشکلات حوزه حمل و نقل شهرضا برشمرد و اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح پایانه مسافربری شرق شهرضا در دهه فجر امسال بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری شهرستان حل شود.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول