اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه سه شیراز خبر داد

اجرای زیرگذر ویژه عابر پیاده در مقابل پایانه مسافربری کاراندیش

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه سه شیراز گفت: به زودی عملیات اجرایی سنگ فرش حدفاصل چهارراه حافظیه تا چهار راه ادبیات آغاز می‌شود.

اجرای زیرگذر ویژه عابر پیاده در مقابل پایانه مسافربری کاراندیش

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی‌اکبر زهتاب‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای پروژه سنگ‌فرش کردن حدفاصل چهارراه حافظیه تا ادبیات یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

شهردار منطقه سه شیراز با بیان اینکه با سنگ‌فرش شدن این خیابان، حرکت خودروها به صورت کند و آهسته انجام می‌شود، ابراز داشت: با سنگ‌فرش شدن حدفاصل چهارراه حافظیه تا ادبیات بافت تاریخی این محل و جلوگیری از فرسودگی بنای حافظیه حفظ می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت جا به جایی کارخانه روغن نباتی شیراز ابراز داشت: شهرداری شیراز این آمادگی را دارد که هرگونه کمکی را برای تسریع در انتقال و تغییر کاربری زمین این کارخانه داشته باشد ضمن اینکه جلسات متعددی در این مورد به طور مداوم برگزار می‌شود.

زهتاب‌زاده با بیان اینکه در صورت عدم رسیدن به نتیجه از طریق گفت‌وگو برای رفع این معضل از اهرم‌های قانونی استفاده می‌شود، تصریح کرد: کارخانه روغن نباتی شیراز در بافت مسکونی شیراز و مجاور دانشکده ادبیات و علوم دانشگاه شیراز واقع شده و انتقال آن جدی و ضروری است.

وی در ادامه از اجرای زیرگذر ویژه عابر پیاده نیز در مقابل پایانه مسافربری کاراندیش خبر داد و گفت: برای نخستین بار در شهر شیراز، زیرگذر ویژه عابر پیاده نیز در مقابل پایانه مسافربری کاراندیش شیراز در ضلع شمالی رودخانه خشک اجرا می‌شود.

شهردار منطقه سه شیراز افزود: برای رفاه حال شهروندان منطقه سه شیراز و برای نخستین بار در این شهر، دو ناحیه در شهرک سعدی و رکن‌آباد ایجاد شده تا شهروندان این دو منطقه برای دریافت خدمات شهرداری نیازی به حضور در شهرداری منطقه سه نداشته باشند و خدمات مورد نیاز را بتوانند با مراجعه به این دو منطقه دریافت کنند.

وی گفت: بنا داریم کمپ زیباشهر در شمال شیراز را نیز که تاکنون 25 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده به محلی برای استفاده دائمی شهروندان، مسافران و گردشگران تبدیل کنیم.

زهتاب‌زاده در بخش پایانی سخنان خود در مورد تبدیل روستای آب زنگی در جاده شیراز - مرودشت به فضای سبز گفت: در این منطقه حدود 350 هکتار به فضای سبز، شهربازی، مهمان‌خانه، خانه‌های سنتی تبدیل می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با اجرای این پروژه که در چند فاز مختلف اجرا می‌شود، در فاز نخست برای تملک خانه‌های روستایی 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و در آینده روستای آب زنگی به فضای توریستی و تفریحی تبدیل می‌شود.

به گزارش فارس، روابط عمومی شهرداری شیراز خبرگزاری فارس را در این نشست خبری دعوت نکرده بود، اما به خاطر انجام رسالت رسانه‌ای و ضایع‌نشدن حقوق شهروندان شیرازی، خبرنگار ما در این نشست شرکت کرد.

این خبرگزاری از روی صفحه بردن مطالب تبلیغی و یا موضوعاتی که ارزش خبری ندارند، بنا به رسالت خود خودداری می‌کند و از منعکس کردن خبرهای ارسالی از روابط عمومی‌ها که هدفی جز تبلیغ مسئولان آن در پی ندارد، اجتناب می‌ورزد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول