اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مدرن‌ترین پایانه مسافربری مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدرن‌ترین پایانه مسافربری مازندران در شهرستان بابلسر افتتاح شد.

مدرن‌ترین پایانه مسافربری مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، بهروز رنجبر شهردار بابلسر صبح امروز در مراسم افتتاح مدرن‌ترین پایانه مسافربری مازندران اظهار داشت: این پایانه که به جهت رعایت تمام نکات فنی از مدرن‌ترین پایانه مسافربری مازندران محسوب می‌شود در زمینی به مساحت 7 هزار و 500 مترمربع و با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع و اعتباری حدود 25 میلیارد ریال احداث شد.

وی افزود: این ترمینال دارای امکاناتی از قبیل 14 غرفه اتوبوسرانی، شش غرفه سواری‌رانی، بخش اداری، امکانات رفاهی از قبیل پنج سوئیت برای اسکان موقت مسافران، رستوران، سفره‌خانه سنتی، بوفه، نمازخانه، بانک، بیمه و آژانس تلفنی است.

شهردار بابلسر در ادامه تصریح کرد: در ساخت این ترمینال از بهترین مصالح استفاده شده و همچنین برای نمای ساختمان نیز 150 میلیون تومان هزینه شده که در نوع خود منحصر به فرد است.

رنجبر از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در بی‌بی سرروضه که در محروم‌ترین نقطه بابلسر قرار دارد خبر داد و اذعان داشت: برای جذب جوانان به تفریح سالم در مناطق محروم تصمیم به احداث یک سالن ورزشی کردیم که این سالن در زمینی با زیربنای یک‌هزار و 100 مترمربع و با اعتبار حدود شش میلیارد ریال ساخته شده است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول