اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی آذربایجان غربی خبر داد

اجرای طرح نظارت بر پایانه‌های مسافربری آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس بازرگانی آذربایجان غربی گفت: طرح نظارت و بازرسی پایانه‌های مسافربری برون‌شهری آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

اجرای طرح نظارت بر پایانه‌های مسافربری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جعفرصادق اسکندری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از بازار ارومیه اظهار داشت: این طرح در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در استان اذربایجان غربی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: نظارت بر کیفیت خدمات شرکت‌های مسافربری و اتوبوس‌ها، اعمال قیمت مصوب، نظارت بر تجهیزات و امکانات اتوبوس‌ها و برخورد با تخلفات احتمالی از اهداف عمده اجرای این طرح در پایانه‌های مسافربری استان است.

اسکندری با بیان اینکه این طرح تا 15 فروردین سال آینده ادامه می‌یابد ادامه داد: در این طرح عملکرد شرکت‌های مسافربری داخلی و شرکت‌های اتوبوسرانی سایر استان‌ها که وارد استان آذربایجان غربی می‌شود مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند.

این مسئول با بیان اینکه با هرگونه تخلف احتمالی در کم‌ترین زمان برخورد لازم صورت می‌گیرد گفت: شهروندان باید به منظور اجرای هر چه بهتر طرح، همکاری و تعامل مطلوبی با بازرسان داشته باشند چرا که مشارکت مردمی در انجام بهتر طرح مؤثر است.

وی در ادامه تمهیدات لازم برای ایجاد آرامش نسبی در بازار را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: بازار استان در آستانه عید نوروز با تمهیدات اندیشیده شده و هماهنگی‌هایی که با اصناف انجام شده در آرامش نسبی قرار دارد.

اسکندری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تنظیم بازار بیان کرد: در حال حاضر 3 هزار تن پرتقال به قیمت هر کیلو 10 هزار ریال، 500 تن سیب درختی به قیمت 14 هزار ریال و مرغ منجمد به ازای هر کیلو 30 هزار ریال در سطح استان در حال توزیع است.

رئیس بازرگانی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: سازمان بازرگانی و مجمع امور صنفی استان در این ایام نظارت خود بر بازار را افزایش داده‌اند تا مردم با آرامش خاطر به خرید نوروزی بپردازند و دست سودجویان را کوتاه کنند.

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: سازمان بازرگانی آمادگی لازم برای پاسخگویی سریع‌تر و رسیدگی ویژه به گزارش‌های مردمی را دارد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول