اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین خبر داد

افزایش ساعت کار پایانه مسافربری آزادگان در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: ساعت کار پایانه مسافربری آزادگان در ایام نوروز افزایش یافته و این پایانه از ساعت 4:30 صبح تا 11 شب فعال است.

افزایش ساعت کار پایانه مسافربری آزادگان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید فرازمند راد اظهار کرد: ساعت کار پایانه مسافربری آزادگان در ایام نوروز افزایش یافته و این پایانه از ساعت 4:30 صبح تا 11 شب فعال است و در ساعات دیگر نیز پرسنل این سازمان و دوربین‌های پایانه سرویس‌دهی و رفت و آمد اتوبوس‌ها را کنترل می‌کنند.

فرازمند راد درخصوص افزایش نرخ بلیت‌ها عنوان کرد: از 25 اسفندماه سال 90 تا 15 فروردین سال 91 نرخ بلیت‌های پایانه‌ها در تمامی مسیرها 20 درصد افزایش یافته و پیش‌فروش اینترنتی 10 درصد از بلیت‌ها نیز از 10 اسفند ماه آغاز شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تاکنون بیشترین فروش بلیط برای شهرهای مشهد، قم و اهواز بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وظایف این سازمان تصریح کرد: وظیفه این سازمان مدیریت، بهره‌برداری و برنامه‌ریزی برای تأسیس، تجهیز و نگهداری پایانه‌های مسافربری است که در این راستا توسعه پایانه مسافربری آزادگان و تأسیس پایانه نسیم شمال برای سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.

وی تشریح کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری همچنین طرح ساماندهی پایانه‌های بویین‌زهرا، الموت شرقی و غربی و سواری‌های رشت را برای سال آینده اجرا می‌کند که تأسیس و توسعه پایانه‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تسهیل می‌شود.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول