اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان مسابقات ورزشی دانشجویان پسر در همدان

کاپ قهرمانی مسابقات دو و میدانی به خراسان رضوی رسید

خبرگزاری فارس: در بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در همدان کاپ قهرمانی مسابقات به خراسان رضوی رسید.

کاپ قهرمانی مسابقات دو و میدانی به خراسان رضوی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در همدان تیم دو و میدانی خراسان رضوی توانست با کسب 44 امتیاز در مجموع هشت ماده این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست یابد.

مسابقات رشته دو و میدانی که در هشت ماده 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، پرتاب وزنه، پرش طول و چهار در 100 متر امدادی در پیست دو و میدانی استادیوم شهدای قدس همدان با حضور 120 دونده در قالب 21 تیم برگزار شد با اعلام تیم‌های نفرات برتر بخش انفرادی و تیمی به کار خود پایان داد.

بر اساس نتایج اعلام شده در مجموع هشت ماده، تیم خراسان رضوی با کسب 44 امتیاز توانست مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و تیم‌های اصفهان با 35 امتیاز و زنجان با 29 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش انفرادی نیز در ماده 100 متر، حامد امیری از اصفهان، جلیل ساکت از هرمزگان و اسماعیل اقدام از خراسان رضوی در میان 25 نفر دونده این ماده موفق شدند زودتر از خط پایان گذشته و به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کنند.

در ماده 400 متر که با رقابت 21 دونده برگزار شد مرتضی زعفرانیه از خراسان رضوی، فرشاد جهانبخش از اصفهان و حمید کریمی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

محمود مرادی از زنجان، مرتضی زعفرانیه از خراسان رضوی و مهدی میرزایی از مرکزی در ماده 800 متر با پشت سر گذاشتن 16 دونده این ماده به جایگاه‌های اول تا سوم این مسابقات دست یافتند.

در دو 1500 متر محمود مرادی از زنجان به عنوان قهرمانی این ماده رسید و مهدی میرزایی از مرکزی و رسول سنجولی از گلستان در جایگاه دوم و سوم در میان 12 دونده ایستادند.

در ماده پرتاب وزنه نیز که با رقابت 22 ورزشکار در پیست دو و میدانی استادیوم قدس شهر همدان برگزار شد ایمان منصوری‌زاده از بوشهر، عبدالواحد رحمانی از خراسان رضوی و رضا شعبانی از زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده پرش طول که با حضور 22 ورزشکار برگزار شد علیرضا عزیزی از مرکزی، فرود مرادی از اصفهان و حمزه بهادری از هرمزگان توانستند با پرش بلندتر به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کنند.

در ماده 200 متر مسابقات رشته دو و میدانی نیز حامد امیری از اصفهان، جلیل ساکت از هرمزگان و اسماعیل اقدام از خراسان رضوی 22 دونده رقیب خود را پشت سر گذاشته و در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

در رقابت‌های چهار در 100 متر امدادی تیمی، تیم‌های خراسان رضوی، هرمزگان و اصفهان در میان 11 تیم شرکت‌کننده در این ماده به مقام اول تا سوم دست یافتند.

حامد امیری از اصفهان با کسب نشان طلا در دو ماده 100 و 200 متر و محمود مرادی از زنجان با کسب دو مقام اولی در ماده‌های 800 و 1500 متر به عنوان پدیده‌های رشته دو و میدانی بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان انتخاب شوند.

در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم در هر ماده مدال و حکم قهرمانی و جایزه نقدی و به تیم‌های برتر در مجموع هشت ماده کاپ قهرمانی اهدا می‌شود و همچنین کاپ اخلاق این رشته به تیم هرمزگان اهدا می‌شود.

در رقابت دوندگان در رشته دو و میدانی بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان که به میزبانی پردیس شهید مقصودی همدان در جریان بود، حسین نوریه به عنوان ناظر از انجمن دومیدانی وزارت آموزش و پرورش، احمد حمیدی سرپرست فنی، مهدی محمدی سرداور رقابت‌های دو، مسعود به عنوان سرداور پرتاب، جلال نصیری سرداور پرش، علیرضا امینی استارتر و رضا آذرشاه منشی کل به همراه قضاوت 23 داور استانی و بومی مسئولیت قضاوت این رقابت‌ها را به عهده داشتند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول