اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

دغدغه فرهنگی در مسئولان افزایش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: دغدغه کار فرهنگی باید در مسئولان کشور افزایش یابد.

دغدغه فرهنگی در مسئولان افزایش یابد

حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه در حاشیه برپایی یادواره شهدای شهر شال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه شهدا همواره مظهر اقتدار کشور هستند، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی همواره با قدرشناسی و پایبندی به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی اثبات کرده‌ است که سپاسگزار حقیقی و راستین مجاهدت‌ها و تلاش‌های رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی هستند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا افزود: باید برای برپایی هرچه بهتر آموزه‌های دینی و ارزشی در جامعه و به ویژه در بین اقشار مختلف جوانان و نوجوانان سطح کشور تلاش کرد.

وی با بیان اینکه استکبار با بهره‌گیری از ابزار و دسیسه‌های خود در تلاش است تا جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را از مسیر تفکر و اندیشه صحیح بازداشته و موجب ایجاد مانع در مسیر قدرت‌یابی ملت ایران شود، تصریح کرد: امروز واجب است که آحاد گسترده مردم و مسئولان با تلاش و عزم راسخ خود در راه اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کرده و در این مسیر از هیچ کوشش دریغ نکنند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا لزوم توجه جدی به مسائل فرهنگی را دغدغه‌ای بسیار بزرگ عنوان و بیان کرد: اگر مسائل فرهنگی در کشور با بینشی عمیق و نگاهی جامع‌تر مدیریت شود، بدون شک در آینده توسعه و پیشرفت فرهنگی شتاب بیشتری می‌گیرد و راه دستیابی به قله‌های افتخار برای ملت همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی هموارتر می‌شود.

زرینه افزایش روحیه بصیرت و خودباوری عمومی را بسیار مهم و حیاتی برشمرد و عنوان کرد: لازم است که مردم و به ویژه جوانان بانشاط و سخت‌کوش کشور با بصیرت و انسجام درونی در راه مقابله با کینه‌های دشمنان با یکدیگر بسیج شده و از کیان و آبروی والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های غرب علیه ایران اسلامی بیان کرد: استکبار درصدد است تا با انواع ترفندها از جمله تهدید و تحریم اقتصادی، جوانان و نخبگان کشور را از مسیر دستیابی به آرمان‌های بلند جهانی باز دارد، اما قطعا روحیه استکبار ستیزی و پایمردی ملت همیشه بیدار ایران اسلامی چنین اجازه‌ای را به دشمنان و متجاوزان نداده و آنان را در دستیابی به اهداف و برنامه‌های خود باز می‌دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول