اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر خواستار شد

حمایت مسئولان از جوانان برای گسترش فرهنگ دینی

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر جزو 5 استان جوان کشور به شمار می‌رود و مسئولان استان باید با طراحی دانش‌بنیان جوانان استان را در راه تحصیل و گسترش فرهنگ دینی حمایت کنند.

حمایت مسئولان از جوانان برای گسترش فرهنگ دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز با حضور در جشنواره جوان برتر خلیج فارس در بوشهر اظهار داشت: جوان گنجی است که توانایی، خلاقیت، تولید، ابتکار، صمیمیت، تلاش، پاکی و آسمانی شدن در وجودش سرشار است.

وی افزود: شعار حقیقی حیات جوانان، "با جوان تا آسمان" است و کشور اسلامی ایران یکی از جوان‌ترین کشورهای جهان است که این خود یکی از موهبت‌های الهی است.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: جوان حلقه واسطه فی ما بین گذشته و آینده و سرمایه حقیقی یک کشور به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: جوان در عرصه قابلیت‌های منابع انسانی به‌عنوان یک عنصر استراتژیک در جهان تلقی می‌شود.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: جوان اساساً بدین گونه است که محیط اجتماعی و وجو محیطی پیرامونی اذعان آن است.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: یک مملکت اگر بخواهد آینده‌ای روشن داشته باشد، باید در همه عرصه‌ها به جوانان خود توجه داشته باشد و از آنان حمایت کند.

صفایی‌بوشهری در ادامه خاطر نشان کرد: هر نظام و مملکتی که به جوان خود توجه کند و آینده نظامش را مرتبط با جوانان خود طراحی کند یک نظام موفقی خواهد بود.

وی افزود: دوران جوانی است که سرنوشت هر انسان را مشخص می‌کند و اگر جوان خود را در مسیر کسب علم، سالم‌سازی درونی و ادب خویش بنا گذاشت، آینده موفقی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انسانی می‌تواند موفق باشد که جوانی موفقی داشته است و دوران جوانی از جهت روان‌شناسی و ساختار شخصیتی یک انسان تمام هویت او را تشکیل می‌دهد.

وی خطاب به مسئولان استان بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر جزو 5 استان جوان کشور به شمار می‌رود و مسئولان استان باید با طراحی دانش‌بنیان جوانان استان را در راه تحصیل و گسترش فرهنگ دینی حمایت کنند و با گسترش فرهنگسرا، دانشگاه‌ها و دادن امکانات ویژه به جوانان زمینه ارتقای تحصیلات و حضور آنان در صحنه‌های ملی و بین‌المللی را فراهم سازند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول