اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست استانداری همدان:

مسئولان طبق تعهدات و با برنامه زمان‌بندی اقدام کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست استانداری همدان گفت: باید کارها طبق زمان‌بندی و در راستای تعهدات صورت گیرد و هیچ گونه کوتاهی از سوی مسئولان پذیرفتنی نیست.

مسئولان طبق تعهدات و با برنامه زمان‌بندی اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با تأکید بر لزوم تحقق تعهدات از سوی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها اظهار داشت: طبق تعهد بانک‌ها باید تا پایان این هفته 90 درصد سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت می‌شد ولی با گذشت چهار ماه تنها 35.2 درصد سهمیه پرداخت شده است.

وی گفت: شنبه هفته آینده باید با حضور رؤسای بانک‌ها، دستگاه‌های مرتبط، مدیرکل امور اقتصادی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، لیست نهایی در مورد این قضیه ارائه شود.

سرپرست استانداری همدان با اشاره به مزایای مشاغل خانگی و لزوم توجه به این مبحث مهم افزود: استان همدان دارای ظرفیت و قابلیت‌های بالا و قابل توجهی است که باید با انجام به موقع مصوبات و تصمیمات زمینه پیشرفت بیشتر استان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه در بحث‌های صورت گرفته در میان مدیران در این گونه جلسات به معنای کمی و کاستی نیست، اظهار داشت: این مهم در راستای انجام مباحث کارشناسی، ایجاد هماهنگی بیشتر و رفع و رجوع مشکلات پیش رو صورت می‌پذیرد.

فامیل‌کریمی خاطرنشان کرد: البته باید کارها طبق زمان‌بندی و در راستای تعهدات صورت گیرد و هیچ گونه کوتاهی از سوی مسئولان پذیرفتنی نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعهد اشتغال استان همدان در سال جاری اظهار داشت: به منظور تحقق اشتغال مد نظر باید واقعیت‌سنجی و ظرفیت‌سنجی در دستور کار باشد.

سرپرست استانداری همدان گفت: تعهد دستگاه‌های استان در راستای ایجاد اشتغال 53 هزار شغل بوده که مرکز نیز دستور ایجاد 10 هزار و 20 شغل را در استان داده که با این وصف باید 63 هزار و 20 شغل ایجاد شود.

وی تصریح کرد: تعداد 10 هزار و 20 شغلی که از سوی مرکز به استان اعلام شده باید با برگزاری جلسه‌ای تعیین تکلیف شود به این معنا که سهم هر یک از شهرستان‌ها در این زمینه مشخص شود.

فامیل‌کریمی در پایان این جلسه با راه‌اندازی چهار نیروگاه مقیاس کوچک در همدان موافقت کرد که تسهیلات مورد نیاز آن نیز باید از سوی بانک‌ها تأمین شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول