اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی آسیا

سنگنورد همدانی نایب قهرمان رشته سرطناب شد

خبرگزاری فارس: سنگنورد همدانی در رشته سرطناب نوجوانان گروه A توانست مدال نقره این مسابقات را کسب کند.

سنگنورد همدانی نایب قهرمان رشته سرطناب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در جریان رقابت‌های سنگنوردی قهرمانی آسیا در همدان، احمدرضا سلگی، سنگنورد همدانی در رشته سرطناب نوجوانان گروه A توانست مدال نقره این مسابقات را کسب کند.

احمدرضا سلگی در حاشیه برگزاری مسابقات سنگنوردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از شهرستان نهاوند در این مسابقات شرکت کرده‌ا‌‌م، 19 سال دارم و مدت شش سال است که در این رشته فعالیت می‌کنم.

وی با بیان اینکه سه سال است عضو تیم ملی است، ادامه داد: دو بار به مسابقات آسیایی اعزام شده‌ام به این صورت که سال گذشته به مسابقات آسیایی سنگاپور اعزام شدم و امسال نیز در این مسابقات آسیایی در همدان توانستم مقام دوم را کسب کنم.

نایب قهرمان این مسابقات اضافه کرد: در انتخابی تیم ملی کشور دوباره توانستم خودم را ثابت کنم و در آن جا مقام نخست را کسب کنم و به مسابقات آسیایی در همدان  برسم.

وی در مورد اهداف خود گفت: یکی از بزرگترین اهداف من حضور در مسابقات جهانی این رشته است که تمام تلاش خود را می‌کنم تا به این هدف دست پیدا کنم.

سلگی ادامه داد: همانطور که با تلاش خود توانستم به یکی از اهدافم که کسب مدال در این مسابقات بود را به دست بیاورم می‌خواهم در مسابقات جهانی هم مدال کسب کنم و با انجام تمرین‌های مداوم برای کسب آمادگی بیشتر، قصد دارم در بخش جوانان نیز مدال کسب کنم.

وی در مورد اعتماد به نفس خود در بالای دیواره که با آرامش به بالا صعود کرد و برای هواداران دست تکان می‌داد، گفت: من تمرینات خیلی شدیدی برای این رقابت‌ها داشتم به این دلیل به راحتی صعود کردم که همین امر نیز منجر به کسب مدال برای ایران اسلامی شد.

نایب قهرمان این رشته در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: تنها 22 ثانیه کم آوردم تا بتوانم مقام قهرمانی این رشته را کسب کنم البته از بی‌تجربگی خودم بود که اگر کمی بیشتر بر سرعت خود می‌افزودم و برای هواداران دست تکان نمی‌دادم شاید این زمان از دست نمی‌رفت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول