اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان:

بانوان سنگنورد اصفهان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: دو نفر از بانوان اصفهان که توانستند در رقابت‌های سر طناب پلور مازندران مقام‌های خوبی را کسب کنند به زودی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند.

بانوان سنگنورد اصفهان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شوند

صغری حسنی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: افسانه میراحمدی و ساحل مایلی در رده سنی نوجوانان گروه B در رقابت‌های سر طناب مازندران که به صورت کشور برگزار شد توانستند به ترتیب مقام دوم و چهارم را از آن خود کنند.

وی با اشاره به نبود امکانات سنگ‌نوردی و باشگاه اختصاصی این رشته ورزشی در استان اصفهان، تاکید کرد: این بانوان با نبود امکانات نخستین و با مشکلات فراوان توانستند به چنین امتیازی دست پیدا کنند.

نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان تصریح کرد: این دو بانوی سنگ‌نورد اصفهانی برای نخستین بار در این مسابقات شرکت کردند.

وی با بیان اینکه صفورا دادسنج (مربی هیئت کوهنوردی استان اصفهان) زحمات فراوانی برای دو بانوی سنگ‌نورد اصفهانی کشیده است، اظهار داشت: از این لحظه تا برگزاری رقابت‌های آسیایی بانوان اصفهان زیر نظر تمرینات منظم سنگ‌نوردی قرار می‌گیرند.

حسنی ادامه داد: قرار است سالن اختصاصی سنگ‌نوردی برای نخستین بار در سطح استان اصفهان به زودی افتتاح شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول