اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس خبر داد

برگزاری جشنواره شعر بیداری اسلامی در فارس

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: جشن شب شعر بیداری اسلامی با حضور شاعران جوان 15 کشور در استان فارس برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره شعر بیداری اسلامی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام عید غدیر شعرای توانمند کشورهایی که بیداری اسلامی در آن جریان دارد میهمان استان فارس می‌‌شوند تا در شب به یادماندنی شاعران جوان مسلمان، باورها و آرمان‌های ملت‌ها را به اشتراک بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای تعیین اهداف و رصد میزان پیشرفت و یا عقب‌ماندگی لازم است که شاخص‌های جوان برتر در دهه چهارم انقلاب تبیین شود.

اسماعیل‌پور تصریح کرد: برگزاری 20 برنامه در هفته جوان در دستور کار قرار دارد که از آن جمله جشنواره حضرت علی اکبر همزمان با سراسر کشور، جشنواره جوانان برتر استان فارس و جشنواره ساعت‌های آفتابی قابل ذکر است.

به گفته وی، علاوه بر برنامه‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد برخی سمن‌های فعال در حوزه جوان نیز در هفته جوان برنامه‌هایی را با حمایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: همزمان با نمایشگاه گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی شیراز نمایشگاهی با موضوع اوقات فراغت برگزار می‌شود.

اسماعیل‌پور اضافه کرد: نشان دادن توانمندی جوانان این استان در حوزه‌های مختلف، اصلی‌ترین هدف برگزاری جشنواره جوان در استان فارس است چراکه اتکا و باور به ظرفیت‌های جوانان هنوز چندان که باید نزد مسئولان نهادینه نشده است.

این مقام مسئول افزود: اگر قرار باشد جوانان برتر فارس را معرفی کنیم باید دست صدها نفر را بالا ببریم اما به عنوان نماینده جوانان با انتخاب دستگاه‌ها از هر دستگاه چند جوان معرفی و مورد داوری قرار گرفته و در پایان از هر دستگاه دو جوان به عنوان جوان برتر معرفی می‌شود که تاکنون 18 دستگاه به استعلام ما پاسخ داده‌اند و داوری نیز به زودی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: درحوزه جوان با وجود اینکه در برخی محورها بسیار خوب حرکت شده در پاره‌‌ای شاخص‌ها نیز عقب ماندگی دیده می‌شود و لازم است که با تدوین دقیق شاخص‌ها نقشه راه و میزان پیشرفت به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

اسماعیل‌پور ضمن تاکید بر مزایای بلندمدت ادغام سازمان جوانان و تربیت بدنی که به تشکیل وزارت ورزش و جوانان انجامید از پاره‌ای بی‌نظمی‌ها که در اثر این ادغام به وجود آمد گلایه و اظهار کرد: مجموعه جوانان با قوانین دست و پاگیر و بوروکراسی اداری سنخیتی ندارند و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در برخورد با جوان باید با صراحت و صداقت رفتار کرد، اما پیچیدگی‌های اداری دست متولیان امر جوانان را به شدت بسته است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول