اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعات اولیه صبح امروز

آغاز مرحله دوم انتخابات در اروندکنار کلید خورد

خبرگزاری فارس: بخشدار اروندکنار گفت: از ساعات اولیه صبح امروز همزمان با سراسر کشور، مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس در این منطقه برگزار شد.

آغاز مرحله دوم انتخابات در اروندکنار کلید خورد

لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های در دستور کار طبق قوانین و تمهیدات اندیشیده شده آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس نهم در این منطقه همزمان با سراسر کشور کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم 15 اردیبهشت‌ماه نیز حماسه‌ای بی‌بدیل چون ۱۲ اسفندماه رقم بخورد، افزود: کار انتخابات بر اساس زمان قانونی رأس ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز شده است.

بخشدار اروندکنار تصریح کرد: این مراسم در 17 شعبه بخش اروندکنار برگزار و تاکنون مردم حضور مطلوبی را به ثبت رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: تمام عوامل اجرایی، بازرسی، نمایندگان شعب و سایر اعضای قانونی بر سر صندوق‌های اخذ رأی در راستای صیانت از آرای شهروندان حضوری جدی دارند.

حیایی اهوازی با بیان اینکه ایستادگی و قدرتمندی مردم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان پیام دیگر این حضور به مستکبران عالم است، گفت: این حضور نشان دهنده انسجام و یکپارچگی و تبعیت از ولی‌امر مسلمین است.

وی همچنین با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی ناامیدی دشمنان در همه عرصه‌ها را فراهم خواهد کرد، گفت: رعایت قانون و امانتداری به عنوان دو عنصر اصلی در روند برگزاری انتخابات از سوی عوامل اجرایی و نظارتی، باعث جلب اعتماد عمومی و حضور دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد شد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول