اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار اروندکنار:

ستاد اسکان نوروزی اروندکنار امسال بی‌نظیر عمل کرد

خبرگزاری فارس: بخشدار اروندکنار گفت: ستاد اسکان نوروزی این منطقه با تعامل مضاعف اداره آموزش و پرورش و شهرداری اروندکنار، در نوروز بی‌نظیر عمل کرد.

ستاد اسکان نوروزی اروندکنار امسال بی‌نظیر عمل کرد

لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: امسال نیز چون هر سال منطقه اروندکنار و یادمان والفجر هشت، زیارتگاه و میزبان تعداد زیادی مهمان و کاروان‌های راهیان نور در قالب کشوری، لشکری، دولتی و ... بود که از اقصی نقاط کشور برای زیارت به این منطقه مشرف شدند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از مختصات و ویژگی‌های یادمان والفجر 8 افزود: منطقه عملیاتی والفجر 8 در کرانه غربی اروندرود و روبه‌روی شهر فاو عراق قرار دارد.

بخشدار اروندکنار اضافه کرد: عملیات والفجر هشت در سال 1364 با رمز یا فاطمه‌الزهرا (س) منجر به فتح بندر و شهر فاو عراق شد. همچنین اروندکنار در 45 کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد.

وی با بیان اینکه امسال در ایام نوروز، روزانه به طور متوسط 15 تا 19 هزار نفر از این مکان دیدن می‌کردند، گفت: سال گذشته نیز 620 هزار نفر از یادمان شهدای والفجر هشت دیدن کرده‌اند.

حیایی اهوازی خاطرنشان کرد: این منطقه امسال از حال و هوای ویژه‌تری برخوردار بود چنانچه در لحظه تحویل سال بالغ بر 45 هزار نفر در یادمان حضور بهم رساندند.

به گفته وی با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته در محل یادمان نظم و امنیت با تعامل و همکاری مضاعف نیروهای دریابانی، بسیج، سپاه، انتظامی و مردمی بیش از سال‌های پیش به اجرا درآمد.

بخشدار اروندکنار ادامه داد: در این راستا همه مسئولان و عوامل اجرایی منطقه دست در دست یکدیگر داشته و اوقات بسیار خوب و در خور شأنی را برای شهروندان و زوار رقم زدند.

به گفته حیایی اهوازی شهرداری و اداره آموزش و پرورش این منطقه نیز ستاد اسکان مهمانان نوروزی و پذیرایی و خدمات‌رسانی از آنها را به خوبی و با تلاش هر چه تمام به انجام رساندند.

وی در پایان با تقدیر از کلیه دستگاه‌های اجرایی منطقه در راستای خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به مسافران، مهمانان و زوار و کاروان‌های راهیان نور اظهار کرد: ستاد اسکان نوروزی اروندکنار در نوروز بی‌نظیر عمل کرد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول